2009. május 22.
#10558 + (426/82,18%) [X]

Cereal Killer: és te mi jót csináltál ma?
mAC: hasznos szexuális jellegű információkat szívtam magamba..
mAC: 1. Pulykázás: heréidet a lány orra választja ketté,
mAC: pulykaarcot imitálva
mAC: 2. Filterezés: fel-le mozgatod heréid a lány nyitott
mAC: szájában, teafilter használatát imitálva
mAC: 3. Habcsók: önmagáért beszél.. hagyjuk..
mAC: 4. Holland kemence: befingasz a paplan alá, majd egy
mAC: határozott mozdulattal alá dugod a hölgy fejét
mAC: 5. Mérges sárkány: a lány szájába élvezel, majd míg a
mAC: cuccot a szájában tartja, erősen tarkónvágod
mAC: hogy az orrán jöjjön ki
Cereal Killer: a csokimikulást vágod? :D
mAC: neeee.. :DD

megosztás: facebook, twitter

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned.
név:

url:

hozzászólás:


#1 - Toomi - 2009. május 22.
csak azert szavaztam +al hogy megtudhassam milyen az a csokimikulas :D
#2 - Vegita - 2009. május 22.
en is a thread miatt +oztam,bar 2 pontnal rohogtem is
#3 - flashhhka - 2009. május 22.
hm, nekem az regi volt, publicinvasion os pornoban "Texas tea bag" nek hivjak
#4 - Bozsi - 2009. május 22.
1.2.5.-t már ismertem :D
#5 - vipet - 2009. május 22.
6. hajazas: beleelvezel a csaj hajaba es nem engeded h elmenjen kimosni
7. rodeozas: mielott elelvezel 10-15mpel elekzded sorolni a volt bnoid nevet, es ki kell birni, hogy ne dobjon le magarol a csaj.
#6 - Dio - 2009. május 22.
Jaj erről a hajazásról az jutott eszembe, hogy:
- Hogy kell elérni, hogy orgazmus után a nő még 15 percig sikítson?
- Töröld a farkadat a függönybe.
#7 - blarke - 2009. május 22.
a csokimikulást elképzelve majdnem elhánytam magam... :D
a 7-es beteg ötlet.
#8 - Dio - 2009. május 22.
Az 5. meg irreális. Már miért tartaná a szájában?!
Jó, lehet, én vagyok a beteg, hogy nem kezdek gargalizálni vele, szóval okítson ki, aki tudja.
#9 - ManhattanProject - 2009. május 22.
Mert mondjuk félti a lepedőjét :P :D
#10 - Toomi - 2009. május 22.
Houdini: hatulrol csinalod a dolgod, kihuzod, aztan rakopsz a csaj hatara mintha raelveznel, erre o hatrafoldul te a szemebeelvezel, es amig nem lat eltunsz! :)
#12 - paix - 2009. május 22.
a hajazásról: egyszer egy haver megkérdezett egy kurvát, hogy mennyi egy szopás.. a prosti azt mondta neki, hogy 2000 simán, 2500 hajazással. A srác megkérdezte, hogy mi az a hajazás, mire a nő mondta, hogy a hajánál fogva rángathatja a fejét. Azóta olyan kurvát keres, aki _csak_ hajazást vállal, szopás nélkül, öccázé.. :)

még egy a gyűjteménybe:
grillbebaszás: egyik srác elölről, másik hátulról, és közben forgatják a csajt..
#13 - tetra - 2009. május 22.
4-5 kurva jó, elképzeltem azt a meglepődést az arcon ahogy egy határozott mozdulattal tarkónkúrod a leányt :D
Nem életszerű de nagyon jó :D

És a csokimikulás :D
#14 - Dio - 2009. május 22.
#12 Igen, én is nézek standup-ot. Gáz!
#15 - bithunter - 2009. május 22.
Olvasom ezt a fulsitát, hát hallod ez nagyon kemény. Azt hittem már nem jöhet rosszabb, erre:
""A DVDA: Dupla Anális, Dupla Vaginális. Két fütyi a popsiba, kettő a punciba. Az egyetlen dokumentált és sikeres DVDA-t 1978. augusztus 13-án Münchenben filmezték le. Az alany Hilda Stumpy Rachmann volt, egy nyomorék nő, akinek mindkét lába hiányzott.";"

Na hát ezen kiakadtam.

P.S.: egyébként akik ezeket az extrémnek nevezhető dolgokat kitalálják, nem mondta meg senki, hogy lehet ezt jól is csinálni? :))
#16 - paix - 2009. május 22.
Dio: én sajnos nem nézek, így nem értem miről beszélsz.
Gondolom valamelyik általam említett dolog ott is elhangzott. A hajazós történetben egy közeli ismerősömre gondoltam, nem pedig fábry egyik felfedezettjére.. Szólj, ha félreértettem valamit..
#17 - szerelmes - 2009. május 23.
#12 paix minz ha a Hadházy Laci előadta volna a showder klubban :)
#18 - paix - 2009. május 23.
csodálkozom a dolgon, ugyanis én 2 éve hallottam.. az, hogy hisztek-e nekem vagy sem, már nem az én bajom.
#19 - kzk - 2009. május 23.
#8 A kérdés jó. Szerencsére a tanítványoknak el lehet magyarázni, hogy ha nem szereti, hogy a szájában van, akkor sokkal gyorsabb lenyelni, mint bárhová is köpni. Meg egészségesebb is.
Aki gargalizál, az hivalkodik :D
#20 - Dio - 2009. május 23.
#17 Pontosan erre gondoltam.

Amúgy ők is olvasnak qdb-t, mert a "színes fémtolvajok" elhangzott hétfőn, szóval 1-1 lenne, de akkor sem kéne úgy előadni, mintha saját sztori lenne.

#18 Nem mondom, hogy nem hiszem el, hogy ezt mondta a haverod, de hogy ő honnan szedte, elég gyanús. Hadházi is már elég rég (akár 2 éve) sütötte el, úgyhogy az időpont is stimmelhet.
Nem téged minősít, nekem is vannak ismerőseim, akik szeretnek idegen tollakkal ékeskedni (még jobb, ha filmekből...)
Bocsi, ha úgy tűnt, téged szóllak le.
#21 - opreszká - 2009. május 23.
#12: még egy a gyűjteménybe:
grillbebaszás: "egyik srác elölről, másik hátulról, és közben forgatják a csajt.. "
én ezt ökörsütés néven ismerem:) bár ez is eléggé irreális:D
#20: igen a színesfémtolvajos poénnál hétfőn amikor kimondta 1ből küldtem is haveromnak a qdb-s linket.
#22 - paix - 2009. május 23.
Dio:
Igen, nekem is megfordult a fejemben, hogy az általam emlegetett srác adta elő saját sztoriként, de 1. nem olyan embernek ismerem, 2. elég rég mesélte.
Továbbá az is eszembe jutott, hogy mivel az emlegetett haverom színművész, megeshet, hogy hadházyékkal hasonló körökben mozognak. Noha kicsi a valószínűsége, lehet, hogy a stand-upos ürge pont az ismerősömtől hallotta.. Nem tudom.. A sztori viszont - származzék akárhonnan is - szerintem vicces. :)
#23 - Dio - 2009. május 23.
#22/2. Mondom, hogy Hadházi (i!, nem csak neked szól) is elég rég adta elő. :)
Persze lehet, hogy ugyanarról a sztoriról van szó, elvégre kicsi a világ.
#24 - PMester - 2009. május 24.
Nagyon szeretem a showder klubosokat, de nagyon sokszor adnak elő régi poénokat, mintha velük történne, és olyankor csak nézek, hogy ugyanmár, ki hiszi ezt el? Még ha a poén jó is. Persze érthető, egy emberrel se történik annyi vicces eset, amennyit el kell mesélniük, de szelektálhatnának jobban. Szerintem se Hadházi, se paix haverjával nem történt ez meg, viszont paix csak itt adta elő sajátként, álnéven és ingyen, Hadházi meg egy kevéske néző előtt és pénzért.
#8: Dio kérdésére: Nem ordítok, de a válasz: Van a vicc, hogy a szerelmes kiköpi, a nagyon szerelmes lenyeli, a hivalkodóan szerelmes gragalizál vele. (nem saját, innen van, csak lusta vagyok linkelni) Szóval legtöbbször egy alkalmi ismeretségnél a hölgy nem szokta a szájába engedni, persze vannak lányok, akiknek más az ízlésük, meg ugye van, hogy nem tehetnek róla. De ha már zsákolta a cuccot, akkorse biztos, hogy lenyeli. Namost ha pl egy szobában csatlakozott a központi egységhez, csak nem kéne a szőnyegre vagy a bútorokra köpni, szóval valószínűleg akkor kapja a hölgy a tockost, amikor épp célpontot keres. Viszont mivel általában kell ahhoz némi ismeretség, hogy a lány ideiglenesen a szájában raktározza a cuccost, felmerül a kérdés, ki az a paraszt, aki ismerős csajokat vereget tarkón, mikor épp okoztak neki pár kellemes pillanatot?
#25 - kzk - 2009. május 24.
Hát mikor én először láttam ilyet közelről, hogy kislány felkel, maga köré csavar egy törölközőt, majd kimegy a fürdőszobába, alig hittem el. Hát ha nem tetszik neki az íze, akkor miért őrizgeti egy fél percig.. Egy nagy korty, a flakon meg ott az ágy mellett, vagy ha az univerzum egyensúlyában hisz, akkor meg korty után csókoljon meg, osztozzunk az örömben. Ez egyébként többeknél valahogy tényleg megnyugtató.
Várom az első de undorító vagyok hozzászólást valamelyik óvodástól ;-)
#26 - Dio - 2009. május 24.
Szerintem ez szánalmas. Persze, lehet véletlen, hogy a szájába megy, pedig nem szeretné, de akkor érezze 5 percig az ízét, ahelyett, hogy gyorsan túl lenne rajta? Gratu, az ilyen buta liba meg is érdemli.
#27 - paix - 2009. május 24.
PMester: nem sajátként adtam elő.. ;) de könnyen lehet, hogy tényleg egyikükkel sem történt meg.. :)
#28 - kzk - 2009. május 24.
Nem vagyok aljasul célbalövő, ez az ő kis fejében így állt össze :D
#29 - PMester - 2009. május 24.
#25: Hát nem mondom, hogy undorító vagy, és már rég kinőttem az óvodából, de én képtelen lennék rá. Jó, persze, lehet mondani, hogy akkor mért várom el egy nőtől, de akkoris... a hideg kirázott a gondolattól :S Végülis ízlések és pofonok, én inkább sose tudjam meg, milyen ízű.
#26: Az emberek, így a nők nagyrésze is buta. Főleg tizenévesen. Szóval evvan :)
#27: Ez a legvalószínűbb.
#30 - Dio - 2009. május 24.
#29 Hát meg mondjuk az az alapfelfogás, hogy "Csak annak nyeld le, akit szeretsz". Sok hülyétől hallom ezt. Höhh... Én inkább a "Csak azét vedd a szádba, akit szeretsz" című, sajnos nemlétező elvet követem, és akkor nincs gond a továbbiakkal.
#31 - bithunter - 2009. május 24.
Dio: hogyne létezne ilyen elv. Sőt, az általánosabb, "Csak azéval csinálj bármit is, akit szeretsz" című, általánosabb elv is létezik. Az ilyen csajok az értékesek.
#32 - tetra - 2009. május 24.
Lenyelni valamit egészen más, mint tartogatni. Pl a keserű ízektől egészen nyelésig meg tudjuk magunkat óvni. Na meg nyeléskor beindulnak hátul az izmok, ami hányáshoz is vezethet, ha nagyon nem finom, míg tartogatod akkor tudod őket szabályozni. Mindezt nem az adott matéria tartogatása által tudom, bár szerintem ellenemre nem lenne, hogy a hölgy esetleg nyelves puszit akarna adni MIUTÁN lenyelte (gondolj bele, kajával teli szájjal sem smacizol, undorító). De én sem értem a nőket, ha ez bárkit megnyugtat :D
#33 - Dio - 2009. május 24.
Igen, csak nem akartam nagy általánosságokban beszélni.
Hát ha hiszed, ha nem, én leginkább a lenézés jelenségével találkozom.
Olyan kellemetlen, mikor egyszer csak elvesztem a férfiak érdeklődését, mert rájönnek, hogy nem vagyok könnyen kapható. Ha mindenkivel lefeküdnék, talán legalább nekem is megmaradna az illúzió, hogy érdeklem őket.
Mondhatod, hogy jaj, azok a férfiak meg se érdemlik, meg stb. Csak az az igazság, hogy csak ilyennel találkozom, általam normálisnak tartott és elvileg hosszabb távú szándékkal közeledő pasik is lelépnek, ha kiderül, hogy nem akarok már aznap este az ágyukban kikötni. Nem tudom, miért ennek kell egy kapcsolat kezdetének lennie mindenkinél...
#34 - Dio - 2009. május 24.
#32 Ebben mondjuk igazad van. De nem csak keserű.
Szerintem az íze tök tűrhető meg megszokható, nagyobb gond hogy furcsa tapintású bevonatot képez a fogaimon (mint a nyers krumpli is). :D
#35 - kzk - 2009. május 24.
A hölgy 23 volt, egész csinos, csak hát kicsit párhuzamosan létezett a valósághoz képest, aztán rá tudott dolgokra csodálkozni.
Én általában próbálom megérteni a másik felet, szóval megvolt a (PMester, ezt ne olvasd) megkóstol-megtart-lenyel, sok alkohol után, egyéb tesztesetek, stb.
Viszont pont ezért őszintén tudok buta fejet vágni, amikor fújolni kezd az ügyfél. A szociálisan belenevelt viszolygást viszont nulla idő alatt lehet kiiktatni a csókolj meg utána bátran felállással.
Akinek van ilyen problémája a nőjével, annak hajrá, működik.
Aki úgy van vele, hogy a nő nyelje le, de ő maga a közelébe se, hááát, végül is értem én, de ne csodálkozzon nagyon, ha nem úgy lesz.
Valamint természetesen, csak azzal csinálunk bármit, akinek már megjegyeztük legalább a keresztnevét, de ez annyira alap, hogy majdnem kifelejtettem. ;-)
Feltűnt már, hogy tetszőleges quote-tól vagy linux vagy szex irányba kanyarodunk? Oké, itt indokolt, de működik máshol is.
#36 - tetra - 2009. május 24.
Azt de utálom amikor valami nyálkás szar megy a számba, és az istennek se tudom leszedni a nyelvemmel. Hát igen, az állag alapján ez pont ilyen, dehát el kell menni öblögetni.
#37 - Dio - 2009. május 24.
Fogatmosni szoktam, persze nem rögtön. :)
#38 - kzk - 2009. május 24.
#33 Teljesen érthető, amit mondasz, de van másik oldal. Találkoztam már olyanokkal, akikkel egyszerűen nem találtuk el egymást az ágyban. Van ilyen. Valamint nekem fontos a szex. Ebben a korban ez talán normális is. Lehet valaki baromi értékes ember és nagyon szívesen ápolom a lelkét meg járok vele virágkötni, de ha nem jövünk ki az ágyban, akkor a kapcsolatot ne erőltessük.
Az meg olyan visszás, ha valaki nagyon-nagyon megtetszik, hetek óta mélyülnek az érzelmek és akkor derül ki, hogy az egyik fontos dolog nem klappol.
Szóval részemről szeretek gyorsan ágyba bújni azzal, akivel látom a folytatás lehetőségét, gyorsan megtudni, hogy állunk az úr színe előtt.
Legutóbbi ismerkedésem pont érdekes figura volt, 3 hétig csak beszélgettünk (igaz, azt napi 16 órában), aztán derült csak ki, hogy oké, nem kell aggódni, vízszintesben is jók vagyunk. Cimborának úgy két hét után meséltem, hogy új nő, első kérdés ágyban oké-e, mondom passz, húzta a száját, hogy akkor csak ésszel a belemerülést, nehogy szenvedés legyen. Nem egyedül vagyok ilyen :-)
#39 - PMester - 2009. május 24.
#34: ez túl sok infó volt :D
#40 - Dio - 2009. május 24.
Nem azt mondtam, hogy csak házasság után fekszem le valakivel. A megismerkedés napjáról beszéltem.
Ne hidd azt, hogy nekem nem fontos a szex. Igen, pont ez az átlag reakció, hogy biztos egy prűd kóró vagyok, aki valószínűleg rossz az ágyban.
#41 - Dio - 2009. május 24.
#39 De legalább már kissé közelebb jársz a megértéshez. :D
#42 - PMester - 2009. május 24.
#40: azt tudod, hogy az utolsó mondatodra csak egy helyes válasz van: "bizonyítsd" :)
#43 - kzk - 2009. május 24.
#40 Ne érts félre, eszembe sem jut következtetéseket levonni, bárkinek bármi oka lehet arra, hogy miért nem kapkod. Most a magam nevében beszéltem, hogy nekem már csak veszélyforrás kiiktatására is jó, ha gyorsan megismerjük egymást mélyebben.
Ehh, kössetek bele nyugodtan.
#44 - Dio - 2009. május 24.
43# Én ezt megértem, és elhiszem azt is, hogy talán a legtöbben ezért csinálják. Csak azt nem tudom megérteni, az én álláspontomat miért nem lehet elfogadni.
Csakhogy a könnyen kapható pasik nekem nem mennek érdekességszámba. Ha túl hamar túl közelről megismerek valakit, már nem akarok tovább vele lenni, pár alkalom ("minőségtől" függően akár a legelső) után szó nélkül le fogok lépni. Ezt próbálom elkerülni, ezért akarok előbb esélyt adni másféle dolgok megmutatására.
#45 - kzk - 2009. május 24.
Maximálisan el van fogadva, ne kötözködj, te.
Már találkoztál nem könnyen kapható pasival? Hűű.
Viszont ez tényleg fura, hogy nem tartod reálisnak, hogy valakivel intenzív szexuális élet közben kerülj közelebbi kapcsolatba. Értsd jól, nem szó szerint közben, hanem abban az időszakban.
Azt mondják, hogy az emberből az igazi énje játék közben jön ki. Személyes észrevételem, hogy szex közben is. Sőt.
Feküdj le velem, megmondom, ki vagy ;-)
#46 - Dio - 2009. május 24.
Nem, még tényleg nem találkoztam, csak olyannal, aki felfogta, miről beszélek, és úgy döntött, neki így jobban megéri.
Nem reálisnak nem tartom, egyszerűen így érzek utána.
Teljesen egyetértek abban, amit mondasz, csak én nem a szexet tartom IDŐRENDBEN elsődlegesnek a megismerésben.
Amúgy is, én ilyen gondoskodó típus vagyok, aki másnap reggelit csinál, stb. :P, és ezt meg a közben nyújtott odaadást azért ki kell érdemelni. :D
#47 - kzk - 2009. május 24.
Dio, ígérem, nem fogom siettetni. ;-)
Viszont még mindig nem írtál se helyet, se időpontot.
#48 - Dio - 2009. május 24.
Arra ne is várj. :P
#49 - kzk - 2009. május 24.
Na, a várakozás örömét azért ne vedd el. Remélhetőleg lesz még szarok a világra, csináljunk valami faszságot hangulatod, na ilyenkor remek partner tudok lenni.
#50 - Dio - 2009. május 24.
:D
Xezs már így is megint engem fog lecseszni miattad. :P
#51 - kzk - 2009. május 24.
Ne viccelj, xezs jó gyerek, ül, fekszik, kulturáltan szórakozik, időnként beszól egy jót, amúgy meg rend van a fejében, ez manapság nem is olyan általános. Majd ha nagy leszek, talán meg merem hívni egy sörre.
#52 - Dio - 2009. május 24.
Csak kell egy új mumus, mert tetrát sajnos kezdem megkedvelni. :P
#53 - kzk - 2009. május 24.
Háát, különösebb személyeskedés nélkül is az a véleményem, hogy tetra és xezs közé párhuzamot vonni elég bátor húzás.
#54 - tetra - 2009. május 24.
Nem húzott senki semmiféle konkrétabb párhuzamot... csak mondom. A mumusság ténye nem is igazán személyiséghez kötődik, inkább egyfajta felépített képhez.
#55 - Dio - 2009. május 24.
Aki beszól, az a mumus. Idővel elfelejtem, akkor az új beszóló lesz az új mumus. Ilyen egyszerű. :D
#56 - kzk - 2009. május 24.
Hát a bennem felépült két képnek annyi köze van egymáshoz, mint egy horgászcsalinak egy triódához.
De igen, nem mindegy, hogy mi kitől hangzik el. A beszélő személyének hozzávetőleges ismerete nagyban hozzájárul a helyes értelmezés folyamatához.
#57 - bithunter - 2009. május 24.
#33: leírtad azt, ami a lényeg ilyenkor. Illúzió. Mindenki választhat, hogy szeretne élni.
Írtam még ide más dolgokat is, de mivel lehet még esetleg valaki megsértődne érte (nem te), szóval inkább nem írom le.

A "prűd kóró" kifejezés viszont önmagában + :)
#58 - kzk - 2009. május 24.
Felpiszkáltad az agyamat, hallani szeretném :-)
Ha esetleg nekem szólsz be, akkor szeretnék előzetes felmentést adni, csak írd le.
#59 - bithunter - 2009. május 24.
Nem neked szólok be, főleg mivel egész megkedveltelek. ;)

Sőt, nem konkrétan szóltam volna be, csak a többség nem értett volna velem egyet, ennyi. Egyébként a hozzáállásod egész fondorlatos ám, tudod-e? ;) (mármint olvasva a "szex, mint megismerés" témájú kommenteket).
#60 - kzk - 2009. május 24.
Nem tudom, nekem így normális.
Aztán vagy naiv vagyok vagy különleges, de a legtöbb lány saját bevallása szerint lényegesen gyorsabban kerül velem ágyba, mint másokkal. Azért annyi alapvető emberismeret általában megvan mindenkiben, hogy nem az egygólos achievementekre gyúrok. Meg hogy nem vagyok se bunkó, se önző. tetra, ne szólj be, azt az oldalamat nem ismerheted :-D
#61 - bithunter - 2009. május 24.
Ha ezt előadod nekik is, akkor meg aztán simán elhiszem, hogy gyorsabban ugranak a takaró alá/fölé/elé/mögé. :)
#62 - Dio - 2009. május 24.
#57 Ha nem én sértődnék meg / nem nekem nem tetszene, akkor nyugodtan írd le. :D

És köszönöm. :)
#63 - kzk - 2009. május 24.
Önmagam fényezésében 12 kyus feng shui mester vagyok. Általában nem kell magamról beszélnem, kilátszik a szememen, mi van a fejemben. Tudod, bociszem, kiskutyatekintet, anyai ösztönök beindulása, aztán meglepetésszerűen lecsapok :-D
#64 - Kita - 2009. május 26.
Biztos az én készülékemben van a hiba,de számomra ez, ebben a formában már durva. Miért kell vadidegen emberek előtt kiteregetni a nemi életetek? Tudom, ha nem érdekel, ne olvassam el a hozzászólásokat(még mielőtt bárki megjegyezné). Ettől függetlenül durva, hogy érettségizett, felsőoktatásban tanuló emberek odáig süllyednek, hogy egy kritikán aluli quote alatt tárgyalják ki a szopás mikéntjét, egészen a ondó ízéig bezárólag.
#65 - macattila - 2009. május 26.
"Biztos az én készülékemben van a hiba"

Ez biztos. :D
#66 - PMester - 2009. május 26.
#64: Nemi élet kiteregetése az lenne, hogy "ekkor és akkor ezzel meg azzal feküdtem le"
#67 - Kita - 2009. május 27.
PMester: ezer bocs, rosszul fejeztem ki magam. (Esetleg átkapcsoltál szőrszálhasogató üzemmódba, lényegtelen.)
Engem még valami olyasmire neveltek, hogy az ember a szexuális szokásait (remélem így már érthető)nem osztja meg fűvek-fával. Ha még azt is figyelmbe vesszük, hogy ez az oldal elméletileg nem erre a célra jött létre, akkor pláne nem értem, miért engem szól le kapásból két ember. Ilyenkor jön be az, hogy az elmélet köszönőviszonyban sincs a gyakorlattal. Gratulálok.
#68 - mAC - 2009. május 27.
Nem kell olyan komolyan venni. :D Nem kötelező elolvasni a kommenteket. Ha szegtek volna valamiféle szabályt, ki lennének moderálva.

A quote-ról pedig annyit, hogy mindenkinek más a humor, más a vicces. A határok (a szavazatok szerint) jó pár embernél dinamikusabbak, mint nálad.

Ezt nem bántásnak szánom, egyszerűen csak az emberek belül-kívül különböznek egymástól. Ez így jó.
#69 - bithunter - 2009. május 27.
Kita: tényleg ne vedd komolyan és ne foglalkozz vele. Részben divat is lett erről beszélni, szerintem sokan ezért is írják még olyankor is, amikor nem feltétlenül kéne. Kb. mint amikor egy kvótnál írják, hogy "... ez bash..."
#70 - Kita - 2009. május 27.
bithunter: igazából nem csak amiatt adtam hangot a rosszallásomnak, mert itt zavar, hanem amiatt, amit írtál; divat hangoztatni, hogy milyen fene nyitottak vagyunk, ott is, ahol nem kéne, ezért nem lehet lassan úgy kilépni az utcára vagy felszállni a buszra, hogy ne ez a téma köszönjön szembe. Unom, baszki.
#71 - Dio - 2009. május 27.
Szerintem pont nem az volt a lényege, amit leszűrtél belőle. De sebaj, mindenkinek vannak rossz napjai, aludj egyet, jobb lesz. :)
#72 - bithunter - 2009. május 27.
Mondjuk ha később az emberiségből összesen ez a kvót maradna csak fent, az nem vetne túl pozitív fényt ránk, az tuti.

Egyébként egyetértek Kitával. ;)
#73 - Dio - 2009. május 28.
#72 Főleg, hogy te is "benne voltál"... :D
Én nem érte egyet, mert nem csípem a burkolt személyeskedést. Ha úgy gondolja, baj van a neveltetésemmel, címezze nekem. Szerintem semmi olyat nem mondtam, amin ki kéne akadni(a 35-ös volt egyedül valami konkrét, de azt viccből írtam tetrának válaszul).

Persze tényleg, lerészegedni, és arról beszélni sokkal jobb.
#74 - bithunter - 2009. május 28.
72: Dio: egyrészt én nem teregettem ki a nemi életemet, szóval nem értem teljesen. Másrészt az első sor utáni dolgokat feltételezem nem nekem írtad, így abban nem vagyok illetékes. :)
#75 - Kita - 2009. május 28.
Szándékosan nem akartam konkrét személyeskedésig fajulni. Gondoltam aki akar, elgondolkodik rajta egy csöppet és le van tudva ennyivel, megúsztuk a szardobálást. De látszólag nagyon magadra vetted, ha rögtön a "lerészegedős-hányós" quote-ommal vágsz vissza, ami egyébként két pohár bor következménye volt (hardcore lerészegedés,fujfuj), ráadásul a logot sem én küldtem be ide. Meg fogsz rajta lepődni, ennek megfelelően nem is vagyok igazán büszke rá.

Mindenki csinál hülyeségeket, de ezeket az ember jobb esetben kinövi.
#76 - Dio - 2009. május 28.
#74 Én vajon kiteregettem?!
Úgy értettem, ugyanúgy benne voltál a beszélgetésben.

Nem, igazából nem arra céloztam, de látszik, hogy tényleg komolyan érintett, hogy beküldték (úgy tudom, egyet le is vetettél).
Én meg azt unom, meg azt is, hogy az bezzeg milyen menő. És itt nem rád gondolok.

Az, hogy magamra vettem, talán azért van, mert többek közt én beszéltem a témáról, bár azzal ellentétben, amit állítasz, semmit nem teregettem ki a nemi életemről. Egyszerűen nem tudom megérteni a ma dívó "mindenkifarkáraráugrunk / mindenlyukbabetesszük" felfogást, amivel ez a mérhetetlen önzőség. Mert szerintem ez nem vicces.
#77 - Dio - 2009. május 28.
#74 Én vajon kiteregettem?!
Úgy értettem, ugyanúgy benne voltál a beszélgetésben.

Nem, igazából nem arra céloztam, de látszik, hogy tényleg komolyan érintett, hogy beküldték (úgy tudom, egyet le is vetettél).
Én meg azt unom, meg azt is, hogy az bezzeg milyen menő. És itt nem rád gondolok.

Az, hogy magamra vettem, talán azért van, mert többek közt én beszéltem a témáról, bár azzal ellentétben, amit állítasz, semmit nem teregettem ki a nemi életemről. Egyszerűen nem tudom megérteni a ma dívó "mindenkifarkáraráugrunk / mindenlyukbabetesszük" felfogást, amivel ez a mérhetetlen önzőség. Mert szerintem ez nem vicces.
#78 - Dio - 2009. május 28.
#74 Én vajon kiteregettem?!
Úgy értettem, ugyanúgy benne voltál a beszélgetésben.

Nem, igazából nem arra céloztam, de látszik, hogy tényleg komolyan érintett, hogy beküldték (úgy tudom, egyet le is vetettél).
Én meg azt unom, meg azt is, hogy az bezzeg milyen menő. És itt nem rád gondolok.

Az, hogy magamra vettem, talán azért van, mert többek közt én beszéltem a témáról, bár azzal ellentétben, amit állítasz, semmit nem teregettem ki a nemi életemről. Egyszerűen nem tudom megérteni a ma dívó "mindenkifarkáraráugrunk / mindenlyukbabetesszük" felfogást, amivel ez a mérhetetlen önzőség. Mert szerintem ez nem vicces.
#79 - Dio - 2009. május 28.
Hopp, bocsi, csak közben rohadt le a netem. :( :$
#80 - Kita - 2009. május 28.
Ezen kérlek tényleg ne legyél kiakadva, ha valakivel személyesen van bajom, kertelés nélkül megmondom neki, itt leginkább tényleg az zavart, amit már egy korábbi hozzászólásban leírtam.

Ezen felül személyesen veled nincs semmi bajom, azok alapján, amiket eddig itt-ott leírtál, értelmes lánynak tartalak, ezért nem szándékoztam egy nagy összerúgjuk-a-port-aztán-később-minden-alkalommal-fikázzuk-egymást kimenetelű veszekedésbe kerülni. (Remélem nem lesz ez belőle a későbbiekben sem.)

Igen, egy quote-ot már levetettem, nagy bajba kerültem volna, ha fenn marad az oldalon.
#81 - Dio - 2009. május 28.
Nekem az első bekerült qoute-omat kellett levetetnem. Nem örültem, hogy beküldték, és még nem is tudtam, hogy itt van, már le lettem miatta bunkózva jópár soron keresztül. :S

Én nem szoktam utólag fikázni, mert egyszer valami nem tetszett, ettől nem kell tartanod. :)
#82 - Kita - 2009. május 28.
Az nem foglalkoztat, hogy ki tart bunkónak meg ki nem, volt egy kisebb 'balhém' a katonai rendészettel, aminek voltak következményei, ezek egyikéről tettem említést a quote-ban,a nagyeszű ismerősöm meg bepostolta ide. Ha ezt nem törölték volna le időben és elolvasta volna egy elöljáró, akkor vaskos következményekkel kellett volna szembenéznem.
#83 - Dio - 2009. május 29.
Jó, persze értem. Nem lehet összehasonlítani a kettőt, csak én is pipa voltam, ha beküldtek valamit, anélkül, hogy megkérdezték volna. Most már senki nem küldhet be semmit, aki még szóba akar állni velem.
#84 - wilddog - 2009. május 29.
Na de akkor most mi is ez a csokimikulás? Van pár ötletem, de hadd lássuk már a megfejtést...
#85 - Dio - 2009. május 29.
Én ezt le nem írom... :D Majd más. :D
#86 - edem - 2009. június 2.
#82 félig elpoénkodva a dolgot (előre is bocs), erre szokták idézni a bürokrata közmondást:

"Ha gondolsz valamit, ne mondd ki.
Ha kimondtad, ne írd le.
Ha leírtad, ne írd alá.
Ha aláírtad, ne csodálkozz."

A kiteregetéssel viszont nem értek egyet: gyakorlatilag anonim emberek beszélgetnek úgy, hogy nem neveznek meg senkit. Ennyi erővel mindez egyetlen ember fiktív dialógusa is lehetne. Teregetés az lenne, ha névvel (és esetleg fotóval) ellátott szövegeket olvasnál, szerintem.

És lehet röhögni, nekem a szex nem fontos. Pedig a tapasztalatok alapján nem vagyok béna.
#87 - kareeka - 2009. június 4.
mérges kalóz: cumizik a csaj, és mielőtt elélvezel, kihúzod és szembe spriccelsz, majd bokánrúgod. úgy fog elbicegni, hörögve, féllábon, mint egy mérges kalóz.
#88 - Pityou - 2009. június 9.
Ez beteg:D
#89 - bithunter - 2009. november 15.
#76-77-78: most látom csak, hogy erre nem válaszoltam.
Szóval, nekem már az is a nemi élet kiteregetése, hogyha kiderül, hogy mit csinálsz olyankor. Márpedig a nemi és egyéb szervek találkozásának mikéntjéről te is leírtad már a saját élményeidet/benyomásaidat. Próbáltam szépen fogalmazni. Szóval szerintem igen. :)