2009. november 1.
#13552 + (416/85,99%) [X]

Beren: múltkor anyám bejön
Beren: hogy
Beren: mikor engedem ide öcsém
Beren: mondom
Beren: "majd ha végzek bt-ben"
Beren: erre
Beren: "az mi?"
Beren: "egy insta"
Beren: :D
Beren: és kiment
Beren: következő szöveg kint
Beren: "máté, a márknak most fontos dolga van"
Beren: :D

Megjegyzés: egy megértő szülő...
megosztás: facebook, twitter

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned.
név:

url:

hozzászólás:


#1 - Atka - 2009. november 1.
WoW -.-"
#2 - second2 - 2009. november 1.
Már várom, hogy ki lesz az első kocka aki lekockázza a quote-ot.
#3 - pbetu - 2009. november 1.
(Y) +
#4 - Vegita - 2009. november 1.
nekem win-quote, de vbaloban erzem elore, hogy lesz egy-ket felhuzos komment. I can only say nerd! Strictly not geek!
#5 - Dio - 2009. november 1.
Tetszett. Bukom rájuk. Ez van. :D
#6 - opreszká - 2009. november 1.
tetszik csak nem tudom miről beszél:D
#7 - Shag_Beckur - 2009. november 1.
#4 - Vegita

"nekem win-quote"

Linux alatt is megy a WoW, wine-nal.
#8 - Vegita - 2009. november 1.
#7 epic bsd
#9 - grizzly - 2009. november 1.
Kedves winofób Hevi,

A "win" nem csak a windows rövidítése lehet, hanem mint győzelem is. Win-quote. érted..
#10 - grizzly - 2009. november 1.
persze lehet kedves Vegita baratunk tenyleg vindozra gondolt!
#11 - Shag_Beckur - 2009. november 1.
Tényleg?
#12 - grizzly - 2009. november 1.
elnezest, en shagofob vagyok :<


[x] mindent elkovettem, hogy ne legyen benne szemelyeskedes.
#13 - Shag_Beckur - 2009. november 1.
"Beren: "máté, a márknak most fontos dolga van""

Lukács meg kosáredzésen van, János hegyen.
#14 - grizzly - 2009. november 1.
azt hittem ejtőErnőzik..
#15 - opreszká - 2009. november 1.
nem, mert nem tudja fel pumPÁLni ..(jótudom..:D)
#16 - tetra - 2009. november 1.
Jágeci, a kommenteken mennyit röhögtem :D

A kvót szar bár pluszoltam (nem tudom, miért tettem), atka meg nem menő a -.-' szmájlival.
#17 - Vegita - 2009. november 1.
egyebkent hangsuly a +ra, hogy vallaltak a nickeket. "Z, az X-nek fontos dolga van"
#18 - Vegita - 2009. november 1.
Atka smileyja engem is kiakasztott. Nem is sejtem mit akar jelenteni. De msn-en tuti van valami customemo-ja rá
#19 - qwertz - 2009. november 1.
Nem olyan bonyolult ez a szmájli, egy egyszerű 'lesajnálóan néző fej', és közben arra gondol, hogy ez inkább a 'no comment' kategória. legalábbis én és az ismerőseim ebben az értelemben szoktuk használni És tudtommal nincs beépítve az msn-be semmilyen ehhez tartozó custom smiley
#20 - Vegita - 2009. november 1.
mert melyik custom smiley van beepitve msnbe? (just trolling)
#21 - xezs - 2009. november 1.
amúgy bt mi? eddig nem cs vót a menő?
#22 - tetra - 2009. november 1.
cs-ben nincs insta :D
Amúgy a szmájlit ismerem, és nem menő lesajnálni mindenkit. Csak jobban látszik, hogy fostos éretlen idióta az illető.
#23 - qwertz - 2009. november 1.
#20: igazad van, ezt a részét kicsit benéztem :)
#24 - vipet - 2009. november 1.
bt=black temple
utalom :D
jo a kvot +
#25 - Marcell - 2009. november 1.
Szerintem pont hogy nem értette meg a csávót. Hallott pár ismeretlen kifejezést, látta, hogy a srácnak fontos. De fogalma sem volt róla, miről van szó.
#26 - Vegita - 2009. november 1.
#25 mutass mar valakit, aki ezt nem ertette meg!
Vagy ha van is ilyen, tuti nem plusszolt!
omfg
#27 - xezs - 2009. november 1.
#24 kösz, sose hallottam róla...
#28 - xezs - 2009. november 1.
jahogy WOW. azszar.
#29 - pbetu - 2009. november 2.
#25 az anyja Vegita, rá célzott Marcell hogy nem értette meg, gondolom a "megértő szülő" megjegyzés miatt
#30 - tg - 2009. november 2.
#29 wut, mik derulnek itt ki, szoval az anyja vegita?
#31 - tetra - 2009. november 2.
Szerintem Vegita megértette volna, szóval nem hiszem, hogy ő lenne az anyja. De amúgy Vegita vs Marcell 0-1. Ez a szövegértési feladat most nem ment jól.
#32 - pbetu - 2009. november 2.
#31 Most megfogtál tetra :) +, visszaolvasva tényleg kb Vegita = anyja. (Aztán kitudja.. :P)
#33 - qwertz - 2009. november 2.
amúgy nem tudom miért kell ennyire kiakadni azon, ha valami WoW-val kapcsolatos (#1,#28)
#34 - Atka - 2009. november 2.
Nemtudom, csak engem akaszt ki, hogy itt mindenbe bele kell kötni? Miért van az, hogy az iteni celebeknek, minden smile láma, és csak az a menő, amit ők írnak? egyébként a smilem tényleg nem volt menő, de attól még nem kell beszólni, főleg hogy nem az volt a cél, hogy menő legyek. Ha menő akartam volna lenni, azt írtam volna, hogy szerintem pina, mert az itt menő... Nemértem amúgy, hogy miért nem tudtok, tartalomra pontozni, és miért fontosabb a tartalomnál az, hogy a név helyén xy vagy esetleg fiú, lány van, és nemértem, hogyha egy egyébként jó quote-ban van egy ASDASD (amit amúgy énis gyűlölök) az miért kapásból minusz. Ez most nem ide tartozik, csak megjegyeztem. Asszem én el is búcsúzom, mert van olyan társaság, ami tetszik, van ami nem, és ez sajnos olyan, ami nem.. mert nektek minden ciki, meg láma, és nemmenő.
Csúnyán le leszek baszva, és le fogtok trollozni, de leszarom ^^ <-egy nem menő smile
#35 - CorsairS - 2009. november 2.
Mellesleg BT (Bunny Track) az UT (Unreal Tournament) egyik instás módja, ahol a lényeg az ügyességen van és nem a hentelési képességen. WoW-nak köze nincs ehhez...
#36 - Atka - 2009. november 2.
Az nem biztos, a szövegből nem lehet kivenni, hogy melyikre gondol. Ez alapjánlehet akár wow is.
#37 - qwertz - 2009. november 2.
#34 +
gyakran már mikor olvasom a kvótot, akkor tudom hogy milyen kommentek lesznek alatta. lesz egy 'szerintem pina', lesz okoskodás a nevek és fiú-lány miatt, esetleg lesz egy szép xDDDDDDDDDDDDDDDD, utalva a túlzott smileyhasználatra és még sorolhatnék egy csomó ilyen sablont... úgyhogy teljesen egyetértek azzal, amit most leírtál (persze a kommenteket nem kötelező olvasni, lehet ezzel is érvelni, de ugyebár ez hülyeség úgyhogy inkább hagyjuk)
#38 - Shag_Beckur - 2009. november 2.
Atka.

Take it easy - ahogy a művelt angol mondaná.

Szórakozni járunk erre az oldalra, nem?

Egyébként, ez már sokszor ki lett vesézve;

xy, fiulany: Túl sok. Aki nem vállalja a nevét, ne küldje be. Slussz.

am: Nálam minusz, mert faszkivan vele.

A többi nekem mindegy. Olyannyira mindegy, hogy általában nem pontozok, csak a fentieket szoktam -olni, meg a nagyon jókat +olni. A többihez hozzá se nyomok, nem érdekel.

#13552 + (236/84,71%) − [X]

Pl. ez.
#39 - Vegita - 2009. november 2.
#35 az a jobbik eset lenne, de en (keveset 5 éve) UTztam, es nem emlekszem ilyenekre.)
A smileynak tudtommal az a lenyege, hogy egyertelmu legyen, ne az, hogy ertsek kb 3an, ha azt akarod, hogy csak a spanod ertse, ird neki privibe.

Az x-y meg nem fer bele bash/qdb kulturajaba, es csak itt szennyesedett el ennyire a qdb-t olvaso tarsadalom, a bash.org-on még mostanra sem jelent meg a girl-boy talking thing: http://bash.org/?search=boy+girl&sort=0&show=25 es Yvonra sincs talalat, de x-y kvottal se talalkoztam még ott. Marpedig a legeredetibb az ilyen quote-gyujto helyek kozul a bash.org, es ott nem veletlen tartjak ezt a szinvonalat, aminek a resze, hogy nevtelenseg vagy autokick, vagy inkabb senkinek nincs pofaja nevtelenul bekuldeni. Es engem nem zavar még a megjegyzes sem, a smiley ha zavar is, attol még plusz. Nekem tenyleg csak a nevtelenseg autominusz.
#40 - tetra - 2009. november 3.
Nekem egy asd vagy egy xd könnyen lerombolja a kvót zamatát, ez van. A neveket leszarom. Amúgy nem vagyok qdb celeb, mivel nem mondok vicceseket, így nem is kerülök ki, de asszem mégiscsak én oltottalak a szmájliddal. Divatos a tinik körében => jó eséllyel szánalmas. Ne akarjon mindenki átlag tini lenni. De te is ugyanolyan szar kötekedő vagy, mér zavar az, ha WoW? Te csetelsz, ő meg hentel ÉS közben csetel. Nagy különbség? Nem.
#41 - El Nino - 2009. november 3.
Anya nem 1nlő vegitával...
WoWról van szó. és fosok a kikúrt szmájlira. mért kell fikázni szegény hülyét? :D
#42 - El Nino - 2009. november 3.
zárójelben. Márk a nevem. a kisebbik öcsém Máté. a nagyobbik meg Martin. :D
Egyéb kérdés? :)
(az evangélistás poén gagyi volt... :D)
#43 - Shag_Beckur - 2009. november 3.
Szerintem meg jó volt :P
#44 - Dio - 2009. november 3.
Én azt nem értem, hogy miért csak végletekben tudtok létezni... Valamiben mindenkinek igaza van, egy kis toleranciával egymás véleménye iránt el lehetne kerülni ezt a sok bullshit-et.

#42 Vezetéknév? Ilyenkor az is érdekes. :)

#43 Szerintem is.
#45 - tetra - 2009. november 3.
Nekem ez az egyenlő fájt. És a bibliai poén fun volt :D
#46 - xezs - 2009. november 3.
Ennyi rinyát egy rakáson. A képlet egyszerű: Az idiótákat sehol se bírják. Még kvótban sem. Aki sok smiley-t rak: idióta. Aki nem vállalja a nevét: idióta. Értitek már, vagy magyarázzam tovább?

Ez olyan mint a taknyát kóstolgató hülyegyerek az utcán: ugyanúgy nem vagy kíváncsi arra se, meg az elbaszott hülyegyerek kvótjára se.
#47 - SK - 2009. november 3.
wow... sosem tartottam poen targyanak, inkabb egy betegsegnek/fuggosegnek.. Ahol mar egy insta fontosabb mint irl, ott gondok vannak.. mindenesetre nem az a tipikus 'wow' quote, szoval osszessegeben nemrossz.
#48 - Vegita - 2009. november 3.
#46 +
#47 +
#49 - Shag_Beckur - 2009. november 3.
Hehh, azt hittem törölve lett a quote, mert nem foglalt el semmi egy képernyőt :D
#50 - Vegita - 2009. november 4.
#49 az egyik szerintem tenyleg torolve lett... Asszem az "ez is qdb lesz"
#51 - Shag_Beckur - 2009. november 4.
Tééényleg :D
#52 - qwertz - 2009. november 4.
nem akarok elvetemült wow-védőnek tűnni, de meg kell jegyeznem pár dolgot ezzel kapcsolatban. rengeteg ember tölti a szabadidejét, vagy annak egy részét számítógépes játékokkal. mind elvetemült hülye függő? vagy csak a wow játékosok? higgyétek el, van ezeknek a játékoknak pozitív hatása is. a legtöbb ember viszont csak a negatívumot látja benne/bennük. "nolifer kis köcsögök, tuti nincs barátnőjük, családi életük, egész nap a gép előtt ülnek, nem sportolnak, stb." én például wowozok, ezért személyes tapasztalat az amit leírok. a játékban elég sok embert megismertem, akikkel később IRL is elmentünk sörözni, beszélgetni, bulizni. ez már egy pozitívum szerintem: új ismerősök. a másik: az angol szókincsem igen nagy százalékát köszönhetem a wownak. amit nem értettem, megnéztem szótárban, így elég sok nem mindennapi szót tanultam (nem a "tűzcsóva" és társaira gondolok :)) szerintem ez is egy pozitívum. persze van, hogy az ember néha többet tölt a játékkal, mint amennyit normális lenne, de ritkán szerintem ez is belefér. nem is szaporítom tovább a szót, a lényeg, hogy jó lenne ha nem úgy néznétek a wow-val játszó emberekre, mint elmebeteg, függő, idióta kockákra.
#53 - Shag_Beckur - 2009. november 4.
#52 - qwertz

Szarni le.

Engem WoW nem kötött le, EVE Online annál inkább. Ellenben kurvasok időt elvesznek, szóval nem forszíroztam a dolgot.

Én inkább LFS-ezek, lehet, hogy ennek IS a hatására úsztam meg egy őzgázolást, de lehet, hogy csak szerencsém volt. (http://shag-beckur.faszkorbacs.hu/blog/?p=502)

Szóval igen, vannak (lehetnek) a játékoknak poztív hatásai.
#54 - Vegita - 2009. november 4.
#53 LFS az amire gondolok? az tenyleg tud elvenni idot.)
#55 - tetra - 2009. november 4.
Nem tudom, én is MMOzok, de tulajdonképpen mindig is csináltam, csak nem MMORPG-kel. Minden kezdődött a merchant-tal (merchant.hu), aztán jött a travian, aztán jött a jelenlegi, ami már letöltős klienses, rendes 3D csoda.

De azt kikötöttem magamban, hogy a szociális dolgokat minden körülmények között a játék fölé rendelem, és így nincs belőle gond. Meg leadandók is magasabb prioritást kapnak. Így nem én vagyok a top player, de kit érdekel, ugye :) És én is szereztem már haverokat mindhármon keresztül. Ez van, én nem ircelek, hanem tematikus csetet folytatok (és közben hentelek vagy valami).
#56 - xezs - 2009. november 4.
Én elég sokat játszok, de nem ilyenekkel mint a WOW. Ennek egyetlen oka van: az ilyen játékok a "neverending story" kategórába esnek, vagyis mindig van mit csinálni benne. Pont ezért tartom veszélyesnek. Ha pl. leülök single-ben FPS-ezni, annak egyszer vége lesz. Ha leülök multiban mondjuk kvéklájvozni, ott 10-15 perces egy menet, tehát belátható időn belül vége lesz.

A fentiek miatt nem tartom egészségesnek az MMORPG-t, szerintem nagyon sok embernél veszi át a prioritást az élet más dolgaival szemben, mert mindig eszébe jut valami, amit meg kéne csinálni (most egy kis lóvégyűjtés, aztán legyakni a gecisárkányt, stb, stb, sosincs vége). De javítsatok ki ha rosszul gondolom.
#57 - tetra - 2009. november 4.
Abszolút jól gondolod, csak nem veszed figyelembe, hogy aki ilyen, akinek nincs jobb szórakozása az a kvéklájv 15 perces meneteiből is le tud tolni 30-t egyhuzamban (itt az ba és a ban is helyes lenne, nem?). Vagy ha olyan, akkor újra és újra végigviszi a Baldurs Gate-t. Keress rá youtube-n, hogy speedrun. Vagy elma klippeket nézegess. Ezek mind olyan emberek szüleményei, akik túl sokat játszottak egy játékkal. Ehhez képest az MMO annyiban rosszabb, hogy kevésbé beteg embereket is beszippant, mivel sokkal kézzelfoghatóbb a haladás, és mindig multiplayer.
#58 - xezs - 2009. november 4.
Szerintem a -ban a helyes, de nem vagyok nyelvész, ez csak érzés. Speedrunokat láttam már nem egyszer, kedvencem a Quake mely valami 15 perc alatt lett végigtolva a legmagasabb fokozaton, ahol a szörnyek respawnolnak :)

Abszolút egyetértek abban hogy sokkal több embert szív be egy MMORPG mint egy normális játék, mivel előbbi egy ördögi kör.
#59 - tetra - 2009. november 4.
Az a Doom :)
#60 - kzk - 2009. november 4.
Azert egy olyan kitetelt tegyunk, hogy wow nelkul ezeket az embereket talan az alkohol vagy a drogok szipkaznak be.
Eloszor van a hajlam/komplexus, aztan a dolog, amiben kielheti. A wow sok mindennel jobb, olcsobb, biztonsagosabb.
Egyebkent kifejezetten nem szeretem, szerintem tul sok ido megy el benne utazgatassal. A havidij gondolatat pedig egyszeruen nem tudom elfogadni.
#61 - Shag_Beckur - 2009. november 4.
#54 - Vegita

Nem tudom mire gondolsz :)

De nem Linux From Scratch, hanem Live For Speed :)
#62 - Vegita - 2009. november 4.
#60 igen, minden szempontbol jobb tortszerver, aki az eredetin nyomja, az mar elmebeteg, es oda szerintem mar el kellett jutni.

Nekem a legrosszabb ismerosem double combo: napi 5-6 blunt + napi 8-10 ora wow. Nem tudom, melyikrol kene leszoktatni elobb

#61 nem tudtam, hogy a Live For Speedet is igy roviditik. Eszembe se jutott volna, hogy autos jatek mint fugges (nem ismerem azt a game-et). Amugy a nekem valo autos jatekok fejleszteset mar reg abbahagyták. PS1-re volt a Toca Touring Cars Championship, meg annak még a masodik resze, amiben elso 30 versenyeden utolsokent ertel be, de tenyleg vagni kellett, hogy hogy adod a gazt, hogy kanyarodsz (mar analoggal is) meg mindent. Toca Racedriverrel mar nem jatszottam, de need for speedrol meggyozodesem, hogy irrealisan konnyu az iranyitasa, es azert is ilyen elterjedt, mert vezetesi erzekkel nem rendelkezok is vegig tudjak nyomni. De az se tunik most igy egeszsegesnek, hogy Toca legelso reszeben (97 koruli) utolso versenyen 3 ev intenziv jatek utan is legjobbnak harmadikkent ertem be, es 8.-kent kvalifikaltam (szamomra tokeletes korben, es meg folyton le is csaltam egy kanyart).
A még szinten ps1-es Toca World Touring Carsrol (Toca 3) ez mar nem volt elmondhato, konnyeden vegigvittem.
#63 - qwertz - 2009. november 4.
#53 csak azért nem tudom leszarni, mert elég kellemetlen tud lenni, mikor így néznek az emberre amint meghallják a játék nevét. pedig ahogy tetra mondja, bármire rá lehet kattanni. azzal én sem értek egyet, hogy jó az elmebeteg módon való űzése a játékoknak (vagy bárminek) csak az általánosítás ellen küzdök. a legfontosabb szerintem, hogy kontrollálni tudja magát az ember.

#60 a havidíj gondolat nem olyan borzasztó, gondolj csak bele. jelenleg kb 2700 forint egy hónapnyi előfizetés, ha átszámolja az ember angol fontról. mit kapsz ezért a 2700 forintért? egy "never ending story"-t, ahogy xezs mondta. folyamatosan megújuló, változó tartalmat. ha úgy nézed a dolgokat, hogy ~3 havonta veszel új egy PC-s játékot, kb 8-10 ezer forintért, ugyanott vagy. és amúgy egy havi szórakozás szerintem megér 2700 forintot. egy moziban például 1,5 óráért fizetsz ennyit, popcornnal meg kólával együtt (lehet, hogy kicsit túlzás, de annyira talán mégse). de persze ha nem jön be a dolog, akkor se moziba menni, se havidíjas játékkal játszani nem kötelező.

még mindig nem a világot akarom itt megváltani, csak gondoltam megvilágítom ezt az egészet egy kicsit más irányból is :)
#64 - tetra - 2009. november 4.
2700 az nekem mozi barátnővel, na jó, mondjuk inkább 3k. A havidíjjal amúgy nekem csak az a bajom, hogy lusta lennék fizetni, meg amúgy is, sosem fizettem számítógépes játékért (vagyis egyszer megvettem a baldurs gate 4 dvd-s verziót, de az inkább tiszteletpénz, mint játékvásárlás). A wowban meg különösen undorító ez az alacsony level limit, szóval :)
Annyi jó f2p játék van.
#65 - Gianni - 2009. november 4.
Mi a halál az az insta?
#66 - xezs - 2009. november 5.
#65 http://en.wikipedia.org/wiki/Instagib

"Egylövéses halál" ha lehet így fordítani, FPS játékokban (Quake, Farcry) egy játéktípus.
#67 - tetra - 2009. november 5.
Szerintem nem erre az instára gondolt :)
Az insta az egy olyan terület, amiből mindenkinek (minde partinak) külön készül egy, "instance" mint példány szóból gyün. Azaz nem mindenkinek közös terület.
#68 - xezs - 2009. november 5.
LOL, akkor már nem csak azt nem tudjuk, hogy a BT mit takar, de még azt se, hogy melyik instáról van szó :)
#69 - El Nino - 2009. november 6.
Dehogynem... csak gík vagy... Feljebb említve lett, hogy wowról van szó. ergo insta=instance és BT= Black Temple. egyébként ebben pont az a poén, hogy nincs elmagyarázva. szerintem. de már mindegy. hogy egy gyönyörű idézettel éljek szívélyes üdvözletemként: "kúrjatok kecskét!"
#70 - Dio - 2009. november 6.
Én hagy ne. :$
#71 - kzk - 2009. november 6.
Dio, menekulesi lehetoseg csak neked: meeeee!
#72 - xezs - 2009. november 6.
#69 olvasd el a #35-öst.
#73 - El Nino - 2009. november 7.
én küldtem be a kvótot, hadd tudjam már légyszi :) :D
#74 - xezs - 2009. november 8.
#73 Ezt viszont meg én honnan tudjam? E!
#75 - kzk - 2009. november 8.
Hát #73-ban írta..