2009. november 17.
#13804 + (371/80,36%) [X]

<weder> bazz, nem hittem volna, hogy van ilyen nehez iranyitasu autos jatek
<weder> vagod, miota kikapcsoltam az ABS-t meg az ASR-t, a masodik kanyar utan olyan vagyok mint Lacika
<weder> nem tudok lejonni a furol

Megjegyzés: torcs
megosztás: facebook, twitter

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned.
név:

url:

hozzászólás:


#1 - Shag_Beckur - 2009. november 17.
Zseniális :)
#2 - Szucsi - 2009. november 17.
ahah ezen tokjot rohogtem. +
#3 - PatTate - 2009. november 17.
Bassza meg, van ebben a játékban traction control?

Ezt jó lett volna tudni akkor, amikor váltottam rwd autóra.
#4 - Vegita - 2009. november 17.
#3 a meg z kapcsolja ki meg be az ABS-t meg az ASRt. Nekem ABS meg ASR nelkul spring palyan (7-8 perc/koros ultrakanyargos) a rekordom: 1 korig majdnem tudtam tartani az elso helyet. De oval palyan mar hosszabb versenyt is nyertem :D
#5 - Vegita - 2009. november 17.
u.i.: valljátok be, hogy ez egy hasznos megjegyzes volt
#6 - cortex - 2009. november 17.
#5 Vegita véletlenül nyomtál egy ékezetes betűt :D
#7 - cacodaemon - 2009. november 17.
Ezt a kvótot nem teljesen értem, de miután van név, nem lehet túl jó.
#8 - cr0n - 2009. november 17.
#6 ahahah
#9 - kzk - 2009. november 17.
#7 Ez eleg erotlen volt, gyurjal meg :-)
#10 - xezs - 2009. november 17.
Füvezni ugye menő? Akkor a füves poénok is menők, vagy nem?
#11 - Ancsi - 2009. november 17.
Valaki elmagyarazna a kivulalloknak? (Ha nem tul ciki)
#12 - Ancsi - 2009. november 17.
Ja, ertem.
#13 - Dio - 2009. november 17.
#6 Szerintem az fake volt.. :D
#14 - Shag_Beckur - 2009. november 17.
autós játék: autós játék

ABS: Anti-lock braking system

An anti-lock braking system, or ABS is a safety system which prevents the wheels on a motor vehicle from locking up (or ceasing to rotate) while braking.

ASR: Anti-Slip Regulation

A traction control system (TCS), also known as Anti-Slip Regulation (ASR), on current production vehicles, are typically (but not necessarily) electro-hydraulic systems, designed to prevent loss of traction of the driven road wheels, and therefore the control of the vehicle, when excessive throttle is applied by the driver, and the condition of the road surface (due to varying factors) is unable to cope with the torque applied.

Ezeket az illető kikapcsolta, tehát nehezebben volt irányítható az autó. Ennek eredményeképp a második kanyar elhagyása után, de legkésőbb a harmadik kanyar bevétele előtt elvesztette az uralmat a járműve fölött, így a nehezen irányítható gépjárművel a fűre sodródott, majd képtelen az uralma alá hajtani járművét, miáltal az adott tárgy az útra visszaterelésének kísérlete meghiúsul. Egy hasonlattal téve élvezetessé a beszámolót, László nevű ismerősét említette, ki hasonló gondokkal küzd.
#15 - Dio - 2009. november 17.
... de lefordítani már nem tudtad... :P
#16 - Shag_Beckur - 2009. november 17.
Majd lefordítják a bölcsészek... nekem ahhoz nem kell értenem ;)
#17 - Shag_Beckur - 2009. november 17.
Bár ne. Műszaki dolgokat inkább mégse fordítsanak bölcsészek...
#18 - xezs - 2009. november 18.
#17 Bármilyen fordításról is beszélünk, általánosságban elmondható, hogy a nyelvtudásnál sokkal fontosabb az adott területen való műveltség. Kedvenceim között sok van, legutóbbi a Spektrumon félrefordított "tavaszi hagyma" ami nem más mint az újhagyma, csak hát az angolnak az spring onion...
#19 - Shag_Beckur - 2009. november 18.
#18 (de kéne már a hiearchikus fórum)

Így van. Valami borzadvány ami fordítás terén megy. Költségoptimalizálás, bölcsész hallgató fordít suli mellett, lektor nincs mert minek, csodálkozunk?

Egy ideje nem is nézek szinkronosan szinte semmit. Most a V-t nézem eredeti hanggal, igaz egy részét nem értem, de még mindig jobb, mintha valami faszságot értenék.

Éjfeles buszon jöttem haza valamelyik nap, beszélgettem egy sráccal meg a barátnőjével. Csak mondta, hogy tök jó a hangom, szinkronszínésznek kéne lennem. Hát mondom hiába, szinkronosan nem nézek semmit :)

Amúgymeg: leiterjakab.blog.hu
#20 - xezs - 2009. november 18.
jaja, leiterjakab ftw!
#21 - Vegita - 2009. november 18.
#6 valld be, hasznos ekezet volt :D

#10 most nem fuvezni volt menő, hanem pont hogy a fuves ismerost basztatta ezzel, akinel gondolom kulon tortenet van a leszoktatasi kiserletekre (lehet tenyleg nem vicces ez annyira)

#7 az b*szna be, ha ertened! De ilyen koraltolt egyenek, mint te soha soha nem fognak nyilt forrasu jatekokkal jatszani, mert nem olyan konnyu iranyitani, mint a need for speedet. Egy torcsot te jo esetben FreddyD-hez kuldenel, hogy miylen szar az iranyitasa, holott egy tok realis szimulator
#22 - tetra - 2009. november 18.
Azért ez erős volt. Hogy a nyílt forrás azt jelenti, hogy nehezebb irányítani. Erre vannak példák, de azért durva általánosítás. Van reális autószimulátor ami nem nyíltforrású, és van nem reális is, ami viszont az. Semmi összefüggés. Az, hogy az aMSN egy rusnya fos, míg az Live MSN csak simán fos, egy dolog. De sugallatra kipróbáltam a pidgint és maximálisan meg vagyok elégedve vele, nekem egyszerűbbnek tűnik mint a MS-s.
#23 - Vegita - 2009. november 18.
#23 szines nickek rendben vannak a pidginnél? (illetve az midnegy hogy szines-e csak rejtse el a szinkodot)
Egyebkent a nyilt forraskodu jatekot onmagaban a need for speeddel hasonlitottam ossze: Tipikus EA: lenyeg a liszensz, hogy midnenki tudjon vele jatszani, és minden evben uj videokarytat vegyel. Ez a 3 cel sosem fog vezerelni egy nyilt forrasu jatekot, foleg nem mind a harom egyszerre. Ennek ellenere jatszottam mar nagyon jo zart szimulatorral is
#24 - tetra - 2009. november 18.
Hát nem tudom, be kell valljam. Megszoktam már sima msn-ben annyira, hogy észre se veszem, az első pár karakterből tudom ki kicsoda. Meg nincs olyan sok színes ismerősöm se, hogy elvesszek köztük... de majd alkalomadtán megnézem, jelenleg 38+ fokon üzemelek...
#25 - xezs - 2009. november 18.
Vegita, azért az nem igaz, hogy az NFS arról szól hogy minden évben új videókártya. Én elég sokat NFS-eztem anno a régi videókártyámmal ami 3 évig megvolt, és még meg is lepődtem, hogy míg 1-2 játékban butítanom kell a grafikát, az NFS hasít fullon, pedig ott igazán fontos az FPS. Az meg hogy nem életszagú, az azért van mert játék. Mégis ki a faszom akar minden kanyarban kipördülni 170 km/h-nál, vagy ahogy a kvótban írják, füvön zötykölődni?

Ettől függetlenül nekem még mindig a Porsche Unleashed a kedvenc részem, egyrészt a kocsik miatt, másrészt meg mert abban volt némi szimuláció, a kocsi tört, sérült (pl. oldalra húzott egy nagy törés után), sőt, még indexelni is lehetett :)

Egyébiránt ha már nagyon szimulátor irányba akarsz elmenni, ott kell kezdeni a dolgot, hogy nem billentyűzetről irányítod az autót. Ha így teszel akkor én kérek elnézést, de feltételezem nem kormánnyal nyomod.
#26 - Vegita - 2009. november 18.
#25 valoban billrol tolom. De Porsche unleashed nem ma volt mar. En pedig nem az NFSt minositettem, hanem az embert, aki nem tud azon kivul massal jatszani.
#27 - cacodaemon - 2009. november 18.
#21 áá, én csak Tom Clancy és Sid Meier játékokat küldök FreddyD-hez - mert van a borítón név ;P
#28 - xezs - 2009. november 18.
#26 Bár nem ismerek olyat aki csak NFS-sel játszik, de ha van is ilyen ember, ez miért is fáj neked?
#29 - zsooofi - 2009. november 18.
leiterjakab rock! imádom régóta.
érdekes, én sosem megyek ki a fűre, bár lehet, hogy ez a városi pályákon való faltól-falig irányításnak köszönhető. nfs..izéé..mariokart a király.
#30 - Talma - 2009. november 18.
Hát igen, nem kell satufakezni, és akkor nem pördül ki az autó
#31 - Vegita - 2009. november 18.
#29 Mario Kart az tok mas profil. Ott nem a legujabb Lamborghini modellrol hitetik el veled, hogy siman el tudod vezetni :D Az a jatek viccnek keszult.

Xezs, eddig ugy tudtam, hogy te jol szoktad ertelmezni a szovegeket. Nem faj, ha valaki NFS-sel jatszik. Az "fáj", ha valaki jol eljatszik NFS-sel, de elé raknak egy rendes autoszimulatort, akkor "mi ez a szar, nem lehet iranyitani". Marmint ezzel sincs bajom, ebbe se halok bele, de ha valakinek nem tetszik az arca, legalabb hadd groupoljam mar be ebbe a csoportba, hatha beletrafalok es magara ismer :P
#32 - Shag_Beckur - 2009. november 18.
Én LFS-el játszom sokat, leültettek rFactor elé (ugye elvileg az is szimulátor), detto "mi ez a szar, nem lehet irányítani" :D

Nem is játszom azzal, nem jött be.
#33 - tetra - 2009. november 19.
Én legutóljára komolyabban carmageddonnal toltam, abban egyetlen pálya volt amiben körbe-körbe mentem, mert csak előre kellett nyomni, és a falak mindig korrigáltak :D
De amúgy aranyosak az ellenfelek, ha te a pályán mész, ők is, ha nem akkor ők is elkezdenek zúzni :D