2011. december 16.
#21186 + (133/68,02%) [X]

Erno: fú, bazmeg...
Erno: elfelejtettem elmenni ma vizsgázi :D
Erno: és az a legnagyobb gáz
Karoly: :D bazz
Erno: h egyedül én jelentkeztem a mai vizsgára a szakról :D
Erno: csak miattam mentek be vizsgáztatni :D
Erno: és nem voltam ott...
Erno: igy buktam meg életem első vizsgáján :D
Karoly: epic :D

megosztás: facebook, twitter

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned.
név:

url:

hozzászólás:


#1 - tetra - 2011. december 16.
Mennyire gyűlölöm az ilyen faszfejeket.
#2 - xezs - 2011. december 16.
ez messze nem epic

lófing talán
#3 - El Nino - 2011. december 16.
fooooooooooooooooos. fos. fos. fos. fos. fos. kihagytam valamit?
#4 - kzk - 2011. december 16.
Reméljük, két év múlva azt is beküldi, hogy kirúgták, mert ez a tárgy valahogyan nem lett meg harmadjára sem. Az lesz epic.
#5 - xezs - 2011. december 17.
És aztán azt is beküldi, mikor felvették a kukásautóra kisegíteni, mert csak ott kapott munkát ezzel a hozzáállással :)
#6 - Dio - 2011. december 17.
Ott se.
#7 - kzk - 2011. december 17.
Most esetleg sok olvasónak úgy tűnik, hogy itt a nagy öreg megmondóemberek elővették az arcukat és jól megmondanak, de teljesen őszintén mondom, hogy egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy valaki elfelejtkezzen egy vizsgájáról.
Illetve ha megteszi, akkor biztosan retardált. Sajnos ilyenből ezek szerint egyre több van a felsőoktatásban is.
#8 - tetra - 2011. december 17.
Nem az a baj, hanem hogy büszke rá. Én feledékeny vagyok, aludtam is el (szerencsére csak késés lett belőle, illetve kurva anyját a mobilomnak), de az a legnagyobb pofátlanságok egyike szó nélkül nem elmenni egy találkozóra, még ha az egy vizsgaalkalom is a tanáraiddal.
#9 - tetra - 2011. december 17.
Hozzáteszem, hogy szerencsére nálunk az ilyet súlyosan megbasszák, a nem jelent meg az azt jelenti, hogy abban a félévben már nem vizsgázhat abból, és még fizetnie is kell valamennyit.
#10 - Bartuc - 2011. december 17.
Jah persze. És még meg is verik, nem?
#11 - xezs - 2011. december 17.
úgy kéne
#12 - kzk - 2011. december 17.
#10 Hitetlenkedést vélek kihallani, pedig tényleg így van. Szerencsére.
#13 - Bartuc - 2011. december 17.
Na persze.
#14 - xezs - 2011. december 17.
#12 Másolj be neki valami linket erről, hogy megnyugodjon. Biztos van valami erről a suli honlapján.
#15 - tetra - [url] - 2011. december 17.
Link az url-ben, a díj benne van, de lehet azt már kivették, hogy utána nem vizsgázhatsz, mert nem találtam meg. Persze ilyen jogi szövegekben én sosem találok meg semmit.
#16 - Vertigo - 2011. december 17.
#15

Bár engem nem érint, de ha érdekel valakit, megtaláltam:

(5) A hallgató – a 71. § (5) bekezdése szerinti vizsgahalasztás esetét kivéve –
abban a vizsgaidőpontban köteles megjelenni a vizsgán, melyre előzőleg feliratkozott. Aki
távolmaradását nem tudja igazolni, az a tárgyból az adott félévi vizsgaidőszakban – a „nem
jelent meg” státusz bejegyzésével – a (2) bekezdésben szereplő jelentkezések közül egyet
elhasznált.


Tehát elvileg lehet még utána vizsgázni.
#17 - El Nino - 2011. december 17.
ez csak akkor idegesítő, ha végiggondolom, hogy engem két pont híján nem vettek fel, és ilyen kis faszcsimbókok meg ott vannak a helyemen. (bár kétlem, hogy ez épp régészet-töri-magyar szakos vagy villanymérnök, de azt hiszem, szaktól függetlenül is baszatós)
#18 - kzk - 2011. december 17.
Ha jól emlékszem, amikor van egy "nem jelent meg"-ed, akkor az ETR nem is enged vizsgára jelentkezni abból a tárgyból..
#19 - Bartuc - 2011. december 17.
Köszönöm, most már megnyugodtam!

Így, hogy igazam volt, főleg.
#20 - kzk - 2011. december 17.
Egyszer nagyon megbánthattuk az érzéseidet. Mesélj róla bátran.
#21 - Vertigo - 2011. december 17.
#18

Nálunk a neptun engedi, ha minden igaz. Bár hál' Istennek ehhez a fícsörhöz még nem volt szerencsém. Kopp-kopp.
#22 - tetra - 2011. december 17.
#19 Mivel én már nem vagyok egyetemista, ezért a nálunk nyílván arra vonatkozott, amikor odajártam. És mivel nekem is volt egy "nem jelent megem", ezért tudom, hogy mivel jár az. Szóval nem, nem volt igazad. Remélem még nem maszturbáltad magad álomba, nagy csalódás lenne ez neked amikor ezt olvasod.
#23 - Bartuc - 2011. december 17.
#22

Mivel jelen időben fogalmaztál, ezért nem igazán izgat, hogy te mikor és hova jártál, a szóban forgó kérdésben nekem volt igazam. Másrészről pedig, hogy mi számít nyilvánvalónak - ergo mindenki számára köztudottnak - arról nem szeretnék vitatkozni, de abban biztos vagyok, hogy a te életed állomásai - bármennyire meghatározóak legyenek is számodra - nem. Harmadrészről, mivel az előbb is mindenféle alapot nélkülözve, tudatlanságból írtál butaságot (nem gondolom én sem, hogy szándékosan hazudtál volna, csak nagyot akartál mondani), amit ráadásul egy olyan linkkel próbáltál nekem bizonyítani, ami csak még inkább bizonyította, hogy nincs igazad, ezért úgy gondolom helyénvaló, ha azt sem hiszem el, amit most írtál. Tisztában vagyok vele, hogy téged ez nem érdekel, kérlek ne is fáradj vele, hogy leírod.

Igazából nem is értem, hogyan gondolhattad komolyan, hogy valaki azért, mert mindenféle felkészülés nélkül bemegy egy vizsgára és bambán ránéz a tanárra, jogilag kedvezőbb státuszba kerül annál, mint aki be sem megy. Ugye milyen baromságnak hangzik ez így leírva? Érted már, miért gondoltam azt, hogy nem mondtál igazat, és hogy most sem mondasz? Persze még mindig nem állítom, hogy szándékosan hazudsz, hiszen akárcsak ma - és még annyiszor - elnézhettél valamit akkor is, amikor "nyilvánvalóan" egyetemista voltál. Ez már nem különösebben izgat.

És nagyon sajnálom, hogy csalódást kell okoznom, de a gyenge lábakon álló magyarázkodásod természetesen nem fogja elrontani a győzelmi maszturbációmat, amit nagyon fogok élvezni.
#24 - tetra - 2011. december 17.
Örülök, ha mégis sikerül az álomba maszturbálás. Látom dolgozol az ügyön.
#25 - kzk - 2011. december 17.
#23 "Igazából nem is értem, hogyan gondolhattad komolyan, hogy valaki azért, mert mindenféle felkészülés nélkül bemegy egy vizsgára és bambán ránéz a tanárra, jogilag kedvezőbb státuszba kerül annál, mint aki be sem megy."

1. Mert így van. Olvasd el megint a "díj" (#15) című részt.
2. Azért, te sötétség hercege, mert ha nem jelentkezik le a vizsgáról, azzal a helyet foglalja más elől, és emellé, ha baszik is bemenni, akkor a kurva anyját, ha bemegy, de megbukik, akkor meg csak szerencsétlen hülye. Most hogy egy megbukáshoz a tanár igényli, hogy legyen név a papíron vagy érje el a delikvens az egyes szintet (ne legyen teljesen analfabéta a tárgyhoz, igen, szoktak ilyet, használnak nullás (0) érdemjegyet is), vagy elég egy facecheck, hogy igen, nem készültem eleget, de legalább beköszönök, hogy ne keressetek hiába, az tanárfüggő.

Ha jó arc a tanár, akkor "igazoltan nem jelent meg" kerül a papírra és nem fogyott a vizsgaalkalom sem.

De hogy mit nem értesz azon, hogy van különbség aközött, hogy valaki beleszarik magasról, vagy veszi a fáradtságot bemenni és odaböfögni pár mondatot, hogy bocs, nem fog menni, azt én nem értem.
#26 - grgly - 2011. december 18.
Veszprémben ilyenkor -3000.- pluszba ugrik egy vizsgalehetőség a lehetséges háromból. Ha valaki nem jelenik meg a tanár szívfájdalom nélkül vési be a karót és az igazolatlant, sokat nem foglalkoznak vele. Mondjuk itt olyan esetről még nem hallottam, ahol egy vizsgázó lett volna és ne jelent volna meg.
#27 - bigmac - 2011. december 18.
Urak-murak, annyi azert szoljon Erno vedelmeben, hogy nem derul ki buszke-e ra, az viszont igen, hogy szerinte is fú, bazmeg, gáz. A tortenet Karoly szerint szemlatomast epic, de hogy ezt buszkeseg vagy karorom motivalja-e, szinten nem derul ki.
#28 - Bartuc - 2011. december 18.
#25

Azt látom, hogy nem érted. Mert nem vagy képes felfogni te fény hercege, hogy nem fognak senkitől sem elvenni kapásból 3 vizsgalehetőséget azért, mert nem jó arc, bármennyire is bántja ez a te kibaszott nagy igazságérzetedet.

"Ha a hallgató a vizsgán igazolatlanul nem jelenik meg és nem élt a
vizsgahalasztás lehetőségével, akkor a vizsgája eredménytelen vizsga, amely az adott
félévben beleszámít a vizsgajelentkezések számába, de nem számít bele az érdemjegyszerzési
kísérletek számába. Igazoltnak kizárólag az a távollét tekinthető, amely a hallgató önhibáján
kívül, igazolható külső körülmények miatt következett be. Az igazolt távolmaradás
vizsgahalasztásnak minősül."

Tessék, kikerestem neked az erre vonatkozó részt. Ha szerinted van más is a szabályzatban, ami a te igazadat bizonyítja, kíváncsian várom. de nem a te homályos emlékképeidre vagy véleményedre vagyok kíváncsi, mert az annyit is ér.
#29 - xezs - 2011. december 18.
én csak egyet nem értek, de kibaszottul

hogy gyereklelkületű arcokat miért engednek felsőoktatásba

hogy a faszba nem lehet kiszűrni őket?
#30 - kzk - 2011. december 18.
#Bartuc Javaslom nézelődj egy kicsit a interneten "érvelési hibák" témakörben.
Ha már az arrogáns, bunkó stílus személyes védjegyed lett.
#31 - Bartuc - 2011. december 18.
Köszönöm, már nézelődtem, ezért pontosan látom, hogy kettőnk közül nem én vagyok az, akinek az érvei mögött nincs semmiféle tartalom. Úgyhogy inkább nézelődj te. Vagy most ezzel a beszólásoddal úgy gondolod, hogy jobban alátámasztottad a nevetséges álláspontodat? Érvkirály.

Ha valaki baromságot állít, nem támasztja alá semmivel, és miután ezzel szembesítem még velem beszél lekezelően, az pont ezt a stílust érdemli. Az erre való hivatkozás egyébként pont egy érvelési hiba, amivel még nem is lenne baj, ha ezenkívül valami értelmeset is írtál volna. De nem.
#32 - kzk - 2011. december 18.
Kíváncsi vagyok, hogy ha most valaki előásna egy pár éves HKR-t, amiben tényleg ez szerepel (ahogyan többen emlékszünk), mit mondanál.
Azon viszont átugrottál, hogy büntetődíj mai napig létezik.
#33 - Bartuc - 2011. december 18.
A többen az konkrétan te meg tetra. És ha kíváncsi vagy, akkor ásd elő.

De hogy csillapítsam a kívánságodat elárulom, hogy miután ekkora pofám volt volt, valóban nagyon kínos lenne nekem ez a helyzet, nem is tudom, mit reagálnék. Talán nem is írnék ide többet.

És bár igaz, hogy nem emeltem ki külön, de a nem büntetődíjba kötöttem bele, hanem abba, hogy aki nem jelenik meg, az az adott évben nem is vizsgázhat többet. Mivel aki megbukik, kell fizetnie a pótvizsgáért, nyilvánvalónak tartom én is, hogy aki nem jelenik meg annak is kell.
#34 - bigmac - 2011. december 18.
xezs, 20 evesen mindenki gyerek. Sokan utana is.
#35 - tetra - 2011. december 18.
Hát igen. Szerintem nagyon nehéz lenne előre megmondani, kiből lesz faszfej és kiből jó egyetemista. Valószínűleg ezért nem is próbálkoznak vele.
#36 - xezs - 2011. december 18.
Komolyan mondom, ássatok már elő valamiféle szabályzatot, linkeljétek be ide, aztán eldöntjük, hogy ki a hülye.

#34 Anélkül, hogy itt túlságosan átcsapnék papolósba, mert azért én is szétcsaptam magam elég sokszor a fősuli alatt és tulajdonképpen egy jó buli volt 4 év, azért annyit mégis megemlítenék, hogy sokan úgy mennek be felsőoktatásba, hogy igazából azt sem tudják, hogy el akarják-e végezni. Van esetleg egy nyomás a család részéről, de még ez sem kell, egyszerűen a csávónak halvány lila fingja sincs arról, hogy akar-e diplomát, vagy sem. Akkor meg kár ott ücsörögnie, húzzon el dolgozni inkább. Egy csomó gyökeret szórtak ki nálunk is és még nem is feltétlenül azért, mert agyilag zoknik voltak, csak egyszerűen fingjuk nem volt arról, hogy mit akarnak, tulajdonképpen csak lézengtek erre-arra. Azt már meg sem említem, hogy tanulni sem akartak, mert azért szerintem fontos, hogy pár dolog ragadjon ott rád a koszon kívül, még ha a tanultak egy jó részét azért mégiscsak lehúzod a klotyón ahogy telik az idő.

Szóval én ezt értem gyereklelkűség alatt, ezt a totál céltalanságot. Szerintem ennek nincs semmi értelme, mindenkinek csak kellemetlen.

Meg ment az állandó lázadozás, hogy ez miért van így, meg az miért úgy, tényleg mint a gyerekek. Sokszor utáltak is, mert én leugattam mindenkit, hogy ezt várják el baszod, akkor ezt fogod csinálni és örülsz hogy kapsz diplomát. Jaj, hogy mondhatsz ilyet, jajmár, stb.

Komolyan kezdek örülni hogy visszahozzák a sorkatonaságot, legalább a srácok nem lesznek ilyen nyavajgógépek, ha már a csajokat nem lehet elzavarni valami kiképzőtáborba.

Egyébként ezt a nyavajgósdit nem csak a diákságon, de úgy az egész társadalmon érzem. És nem csak most, 1 éve, 5 éve, 10 éve is ez ment. Imádunk rinyálni.

Mint most én is.

Köszönöm hogy elolvastátok a rinyámat. Boldogabban fekszek ma le :)
#37 - kzk - 2011. december 19.
#36 Reszemrol hajlok ra, hogy amugy Bartucnak van igaza es mi emlekszunk rosszul.
Lehet, hogy az kavart meg, hogy egy csomo fogyatekos ugy hirdetett vizsgakat, hogy egy idopont meg utana UV-k, es ha azon a vizsgan nem jelentel meg, akkor buktad az egeszet, mert UV-ra csak megbukva mehetsz. (Ettol nyilvan meg nem lesz igazunk, igen.)
#38 - Bartuc - [url] - 2011. december 19.
Szavakkal nehéz leírni, milyen melegség tölti el a szívemet ezt olvasván.
#39 - kzk - 2011. december 19.
Hogy oszinte legyek, baszta a csoromet a kerdes, utanaolvastam es azt talaltam, hogy jelenleg a legtobb felsooktatasi intezmenyben ugy mukodik, hogy ha megbuksz, akkor vagy van UV-dij, vagy nincs, ha viszont nem jelentel meg, akkor ugyanugy -1 vizsgalehetoseg, viszont nagyobb penzbuntetes.
Es hat ebbol nem kovetkezik, hogy mi volt korabban, tehat nyugodtan feltehetjuk, hogy en is tudok tevedni, sot meg tetra is.
#40 - tetra - 2011. december 19.
#39 Azért ne túlozzunk.
#41 - kzk - 2011. december 19.
:-D
#42 - Melkon - 2011. december 21.
"Igazából nem is értem, hogyan gondolhattad komolyan, hogy valaki azért, mert mindenféle felkészülés nélkül bemegy egy vizsgára és bambán ránéz a tanárra, jogilag kedvezőbb státuszba kerül annál, mint aki be sem megy. Ugye milyen baromságnak hangzik ez így leírva? "

Bár még nem olvastam végig a kommenteket, és elnézést ha valaki már helyrerakta:
Márpedig pofátlanság nem elmenni vizsgára (ha már elveszed mástól a helyet), és nálunk (ELTE-IK) aki ezt megteszi, az bukta a tárgyat.
#43 - kzk - 2011. december 21.
42# Link or never happened :-)
#44 - El Nino - 2011. december 21.
pedig már készültem, hogy beugatok egy pinát.

PINA.
#45 - bigmac - 2011. december 21.
Ugy erted, hogy

ПИНА.

Hm?
#46 - El Nino - 2011. december 21.
igazad van, így értem. :)
#47 - Sleipnir - 2011. december 22.
Tévedés, nálunk ELTE-IK-n egy vizsgaalkalom kiesik, ha nem mész el, és a TO 3000 forintra megbüntet.

Viszont valamelyik HKR-ben láttam (talán a BTK-sban), hogy azt a pontot, amelyik kimondja, hogy ez -1 vizsgaalkalom és pénzbüntetés, 2010-ben változtatták egy 2010-es törvény alapján. Hogy előtte mi volt, sajnos fogalmam sincs.
#48 - Melkon - 2011. december 22.
#47

Pedig pont most beszéltem valakivel arról, hogy tavaly azért bukott egy tárgyat, mert a tanár 1-es helyett azt írta be neki, hogy nem jelent meg...
#49 - kzk - 2011. december 22.
Sajnos a vita mar oda jutott, hogy az emlekek nem ernek :-)

Engem egyebkent megnyugtatna, ha valaki be is bizonyitana. Szar a memoriam, de ebben pont biztos voltam. Aztan igy nyugdij elott mar kellene az onigazolas, hogy nem vagyok csonthulye.
#50 - xezs - 2011. december 22.
jaja, kepet vagy fake
#51 - tetra - 2011. december 22.
Könnyen lehet, hogy a tanárok és a TO kollektív átbaszásának vagyunk áldozatai, amit a HÖK szokás szerint leszar és hagyja, hogy szopjanak a hallgatok, mert inkompetens korrupt szar gittegylet.
Ettől függetlenül Bartuc egy fasz.
#52 - kzk - 2011. december 22.
@tetra: #33 2. Bekezdesbol nekem az jon le, hogy hosszutavon van meg benne fantazia. Szerintem ugy leszek vele, mint veled. Ja, mellesleg egy ideje jo vagy nalam egy sorre.
#53 - Sleipnir - [url] - 2011. december 22.
A jelenlegi szabályozásról a vitát ezzel a linkkel remélhetőleg eldöntöttem. A 377.§ (5) pontot kell nézni.

Régi HKR-t még nem találtam, így a Tetra vs Bartuc vitában nem tudok újat mondani.
#54 - tetra - 2011. december 22.
Az kiváló, ha jól rémlik gombost is lóg nekem eggyel, akkor már csak néhányat kell vegyek a jókedvhez :)
#55 - Vegita - 2011. december 23.
en is logok mindekettotoknek

mostmar talan nem hangzik olyan rosszul, hogy "majd jovore"
#56 - Vertigo - 2011. december 23.
#53

Nem gyanús, hogy ezt már egyszer kopipészteltem?
#57 - Sleipnir - 2011. december 24.
Vertigo: de, de ettől még ment a vita rajta...
#58 - Dio - 2011. december 24.
Bár szabályzat ezt nem mondja ki kerek perec, nálunk a gyakorlatban úgy működik, hogy ha igazoltan nem jelensz meg a vizsgán, az etr-ben nem kerül semmi a felvett vizsgád mellé, addig pedig nem tudsz az adott tárgyból újabb alkalomra jelentkezni.
Az UV-nál más a helyzet, mert ott a jelentkezés feltétele a korábbi 1-es, szóval ha nem mész el az egyesedért, UV-ként meghirdetett időpontra nem jelentkezhetsz.
#59 - Dio - 2011. december 24.
* igazolatlanul, sorry
#60 - xezs - 2011. december 25.
#59 Valami ilyesmire emlékezhetett kzk is.
#61 - ecch - 2011. december 27.
A mobilról annyit, hogy én anno vizsgákra, mindig egy régi felhúzható orosz csörgőórát használtam, mert tartottam a modern elektronikus dolgoktól. Ja, és legalább 2 méterrel arrébb tettem. Amúgy tudtátok, hogy Dio most szőke? :D
#62 - kzk - 2011. december 27.
Az oskommenterek kozul most igy hirtelen csak 5-ben vagyok biztos.
#63 - Vegita - 2011. december 27.
#62 :D:D
#64 - Dio - 2011. december 27.
#61 Én is egy ősi vekkert használok, az a tuti.
Ennyire nem tudod túltenni magad a szőkeségemen? :D

#62 Ellenben azt egyikőtök se tudja, melyik az eredeti hajszínem... :P
#65 - tetra - 2011. december 27.
#61 #64 Gondolom az meg titeket nem érdekel, hogy én meg le is szarom :)
#66 - Dio - 2011. december 27.
Mint ahogy valószínűleg az erre járók többsége, de azért nem feltétlenül kéne minden jött-mentnek ezt ide írnia. ;)
#67 - tetra - 2011. december 27.
Már elsőre le akartam írni, hogy őszintén szólva hidegen hagy a hajszíned, csak gondoltam nem leszek udvariatlan, hiszen kit érdekel, de most már nem az első, úgyhogy muszáj volt.
#68 - Dio - 2011. december 28.
Ezzel csak az a gond, hogy nem azzal vagy udvariatlan, aki felhozta... De mindegy, nem is vártunk mást. :)
#69 - tetra - 2011. december 28.
Nézd, feltételezem, hogy tisztában vagy, hogy nem a személyednek szólt, pusztán annyira érdekel a hajszíned, mint a cipőd márkája. Érted.
#70 - Vegita - 2011. december 28.
Dio en tudom az eredetit ;)
#71 - Bartuc - 2011. december 28.
Én megmondom látatlanban is, hogy szőke. Legalábbis meglepődnék, ha nem.
#72 - ecch - 2011. december 28.
Maskor csondben maradok... :-/