2010. november 23.
#19137 + (579/89,07%) [X]

<famas> mamám felhívott, hogy ott van pesten valahol
<famas> és eltévedett, nem tudom-e hol van ez
<famas> google maps-et gyors megnyitom
<famas> mondom neki, hogy ott bekanyarodik
<famas> és lesz 3 fa, oda menjen be
<famas> és erre meglepődve kérdezi, "te is itt vagy valahol?"

megosztás: facebook, twitter

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned.
név:

url:

hozzászólás:


#1 - Talma - 2010. november 23.
Ez olyan aranyos. +
#2 - Gyuf - 2010. november 23.
Családi összhang :)
#3 - Szellszi - 2010. november 23.
Hja, vannak zavarbaejtő dolgok. Mint amikor megpróbálod elmagyarázni a nagyanyádnak, hogy azért akadozik a stream, mert prebufferel winampod. :)
#4 - AdanI_ - 2010. november 23.
#3:

Na igen, vagy ,h azért nem tud beszélni Skype-on, mert a DHCP nem ad a gépnek IP címet. Viszont azt, h nincs net már megértette. :) Aztán mikor Billgates módszerrel megjavítottuk (konnektorból kihúz 10-ig elszámol majd visszadug) akkor már nem volt gond, ment a Skype meg a webkamera is.

Egyébként még régen mikor nemhogy Google nem volt hanem a netről se tudta a földi halandó, h eszik vagy isszák valamikor 1996 körül mentünk családilag fater egyik cimborájához látogatóba, akik Budán laktak, nemrég költöztek oda. Persze sikerült eltévedni (igen GPS se volt a térkép meg nem volt update-elve :). Telefonos segítséget kértünk ,h hát szóval itt itt állunk egy parkolóban felettünk magasfeszültségű villanyvezeték, itt egy kisbolt ott az XY utca stb. soroljuk, erre a válasz kicsivel később, h láttok egy fehér autót ott a villanyoszlop mellett. Persze, itt van a. (döbbent csend) HONNAN A FRANCBÓL TUDOD?
-Én ülök benne. :)

Másodszorra már kis hibával sikerült évekkel később odatalálni fater érzésből ment kb. tudta csak hová kell menni az utca megvolt, de a házat nme találta a házszámot meg nem tudta, telefon, h hát már majdnem itt vagyunk ,de nem találjuk épp a 12-nél álltunk félre.
-Akkor maradjatok is ott mindjárt nyitom a kaput.
-Közben épült új kerítés és lett új kertkapu is. Nagy kőkerítés nem látszik tőle a ház eleje.
#5 - leningrad - 2010. november 23.
Nem photoshop ez egy kicsit?:))) Sztem a gmapses street view-t nem engedelyeztek Magyarorszagon az emberi jogokra hivatkozva:)
#6 - Marvinyo - 2010. november 23.
#5 Szerintem a műhold nézetet használta. Bár nem egy street view, de azért 3 fát még ki lehet venni belőle :)

(tesztként a Fogarasi-Pillangó sarkát néztem meg, ott számomra tisztán kivehetőek a fák)
#7 - Ferlin - 2010. november 23.
Én épp tegnap néztem meg Miami beach-et google maps-en, és ott tisztán látszanak a napernyők. Akkor 1 fa, ami legalább 5x akkora simán kivehető.
#8 - Finder - 2010. november 23.
#7 Valójában elég komoly különbségek tudnak lenni képminőségben a Google Maps-en, ugyanis a műholdas képeken nem látsz ilyen részleteket, azok a repülőgépről készült képek. Azokat viszont - kis túlzással - ahány ország, annyi cég csinálja és nincs minden városról. Miami beach amúgy gáz... Kisebb városokban jobb a part.
#9 - Finder - 2010. november 23.
OFF: Lehet, hogy eredetileg 5 fa volt, csak az előző quote-ban megettek 2-t?
#10 - rustyxy - 2010. november 23.
#9 joo, +
#11 - blucher - 2010. november 23.
aranyos
#12 - xezs - 2010. november 23.
Haha, mikor mi tizenévesen LAN partit csináltunk, nagymamám első kérdése az volt, hogy ugye nem csinálunk semmi törvénytelent ott. Gondolom látott valamit a tévében a hekkerekről aztán beparázott.

#5 Ha nem is google mapen látta, akkor látta a norc-on. Ott elég faszások az utcanézeti képek.
#13 - VagasiMatyi - 2010. november 24.
De még mennyire: http://subba.blog.hu/2010/02/11/lol_norc
#14 - Marvinyo - 2010. november 24.
#9 +

#12 Nos, mivel a kvótban benne van, hogy google maps-et alkalmazott, gondolom az is benne lenne ha norc-ot :)
#15 - xezs - 2010. november 24.
#14 Vagy csak lusta volt azt is beleírni.
#16 - tetra - 2010. november 24.
#12 Most nem találom, de volt egy kép amiben a veszélyes hekkerek egy csapat cséző srác volt, szóval a média félretájékoztatta nagyit...
#17 - xezs - 2010. november 24.
#16 Hahaha, elképzelem ahogy a csés gizdagyerek épp telepíti a wallhack.exe-t, a kamera meg kiemeli a HACK szót és utána elmagyarázzák hogy a hekkelés az milyen veszélyes is tud lenni.
#18 - tetra - 2010. november 25.
http://www.youtube.com/watch?v=n-AgZBSI7f4

Hehe, veszélyes bizony :D
#19 - Gyuf - 2010. november 25.
#18
a nagy crt hogy döcögött :D
de ez nagy bunkóság így kitiltani egy csalót, hogy szét b*sszák a gépét is :(
#20 - tetra - 2010. november 25.
#19 Egyrészt valószínűleg kamu, másrészt ha nem, akkor meg megérdemelte. Nagyon gyűlölöm a csalókat. Mi a franc értelme van egy JÁTÉKBAN csalni? Mármint kisgyerekeknél még érthető, de felnőtt emberek között ez gáz.
#21 - Gyuf - 2010. november 25.
#20
Ebben igazad van, de ha nem kamu, akkor szerintem valami kulturáltabb módon is meglehetett volna oldani a csaló kitessékelését :)
De ez magánvélemény. ( én is utálom a csalókat )
#22 - AdanI_ - 2010. november 25.
#21: A gépet sajnálom csak ha valós a videó a cheatert nem. Jó lenne ezt bevezetni a csalók ellen, de a gépet nem kéne összetörni az nem tehet semmiről.
#23 - tetra - 2010. november 25.
A gép nem szenved, a gépnek nincsenek érzései. A gépre erő hat, ami a földhöz vágta, emiatt széttört. Nem kell sajnálni, nem a te géped, nem a te tulajdonod, a csaló tulajdonában keletkezett kár.
#24 - xezs - 2010. november 25.
#22 LOL ugyanilyen hozzászólást olvastam régebben autós blogokon.

Mikor arról volt szó, hogy valaki bosszúból megkarcolná a másik kocsiját mert az meg valami még nagyobb faszságot csinált, egy csomóan beírták, hogy "de hát az autó nem tehet semmiről".

Én meg néztem hogy most mi a fasz van? Az autó életrekelt és sajnálni kell?

Na ugyanez igaz a számítógépre is, tetra már igazából le is írta.
#25 - Melkon - 2010. november 25.
Bazzmeg akkor vegyétek el tőle és ajándékozzátok oda annak akinek kell, nem kell mindent tönkre baszni...
#26 - xezs - 2010. november 25.
#25

- Nekem adjátok, én vagyok az akinek kell!
- Nem is, mert én!
- Én, és a feleségem is!
#27 - Melkon - 2010. november 25.
#26

Tehát a civilizált megoldás hogy össze kell törni? Gyakorlatban ezt a hozzáállást eddig a számomra nem túl kedves cigány ismerőseimnél tapasztaltam...
#28 - tetra - 2010. november 25.
Nagyobb a fenntartási költsége egy igazságos elosztórendszernek, mint amennyi a haszna.
#29 - xezs - 2010. november 26.
#27 Ne értetlenkedj már. Az összetörés erőszakos, az odaadás meg gyermeteg gondolat.

Téma lezárva.

Faszomat már hogy mindent a szátokba kell rágni.
#30 - xezs - 2010. november 26.
És bocsánat hogy ekkora paraszt voltam most, de egyszerűen utálom a kétpólusú gondolkodást.

Azért mert leszólom a fekete oldalt, még nem biztos, hogy a fehérrel egyetértek.

Politikai kommentcsatában a legjellemzőbb ez, mikor valaki leszólja X nagypártot, erre letámadják azzal hogy ő biztosan az ősellenség Y nagypárt vezérének a seggében turkál naponta.

Több kreativitást vagy mittudomén mit, csak ne ezt a "ha nem fehér akkor fekete" gondolkodást.
#31 - Vegita - 2010. november 26.
#30 +
#32 - csildicsildi - 2010. november 26.
Ez olyan aranyos. Szinte latom magam elott a mai meglepodott arcat. :-)
#33 - csildicsildi - 2010. november 26.
*mami
#34 - second2 - 2010. november 27.
Amúgy pár hónapja vagy hete be lett vezetve google maps-en, hogyha műholdas nézetbe majdnem max szintig zoomolsz, akkor nem felülről látod a házakat, hanem kicsit megdöntve.
Egy-két helyen elég furcsán néz ki, és ilyen Inception-ös érzete van az embernek.
#35 - second2 - 2010. november 27.
Ja de ez nem működik mindenhol, de pl. Budapest-en igen, és én pl. simán ki tudom venni, hogy 13. kerben Dózsa egyik sarkán ott áll egymagába egy fa.
#36 - xezs - 2010. november 29.
#35 Igen azok valahogy más felvételek, lehet hogy azokat csinálták repülőgépből.
#37 - Ferlin - 2010. december 1.
Ez az elvenni és tönkretenni dolog az igazságszolgáltatásban is bennevan. Amennyire én tudom, pl csempészárut az állam elkoboz, de nem értékesítheti. Nemrégiben valamelyik katasztrófánál ilyen csempészett üzemanyagot adtak támogatásképpen, hogy a munkaképeknek legyen mivel menni. De pl a csempészett/hamisított ruhaneműt, dohányterméket el szokták égetni, ha a vizsgálat lezárult (nyilván nincs hely a tárolásra, kezelés nélkül meg tönkremegy)
#38 - AdanI_ - 2010. december 1.
#37:

A lefoglalt hamis márkajelzésű ruhákat tényleg elégetik ahogy a cigit is. Már mondogatták többször szervezetek és alapítványok pl. máltai szeretetszolgálat, h oda lehetne adni szegényeknek, de erre az votl a válasz, h ugyan akkor menne a piacra ugyanúgy. Azt is kitalálták, h vegyék le a márkajelzést és varrják a helyére a vöröskereszt jelét ,de akkor meg senki se venné fel elvégre ki hordaná a szegénység jelképét, meg tudatná mindenkivel ,h ajándékba kapta. Sztem amúgy a cheater gépét le kell foglalni, eladni és a partyszervezők fordíthatják jótékonykodásra vagy akár egy másik party szervezésébe. De ha már osztogatni akkor adják el és a résztvevők között szétdobva. Egy több 10 ezres party-n igaz csak fejenként 20-30 ft lenne max. de hát ez van.