Hozzászólások
- #1 - Sanis - 2009. február 12.
- pumiiiii! nagyon nagy :D
- #2 - tetra - 2009. február 12.
- Nem lesz egyenletes a szórása...
- #3 - qwert - 2009. február 13.
-
int getRandomNumber(void) {
return 4;
}
- #4 - blucher - 2009. február 13.
-
int getRandomNumber() {
return 4; // szabályos dobókockával kiválasztva. garantáltan véletlenszerű
}
- #5 - bigmac - 2009. február 13.
- tetra: Heteroszkedasztikus lesz?
- #6 - tetra - 2009. február 13.
-
qwert szabvány C, blucher szabvány C++; Ezaz gyerekek :D
Amúgy én leteszteltem a windowsxp sp3-mamon a g++-os véletlenszámgenerátort, és faszán jobban terít mint a dobókockáim (azokat is leteszteltem, d20-szal 3000 dobásig jutottam... szar, hogy az átlag alatta van a vártnak :S)
- #7 - mSc - 2009. február 13.
- irigylem a szabadidodet tetra :)
- #8 - keeroy - [url] - 2009. február 13.
-
http://random.irb.hr/
Tejet, gyumolcsot, randomszamot csak minosegi forrasbol.
- #9 - mSc - 2009. február 16.
- Ne fogadj el idegentol veletlenszamot!
- #10 - edem - 2009. február 19.
-
tetra, örülhetsz neki, innen van: http://xkcd.com/221/
;)
- #11 - tetra - 2009. február 22.
- Tudom honnan van, normális kocka olvassa az xkcd-t, de ez hogy jön ide?
- #12 - numen - 2009. március 2.
- elfektetjük vízszintesre az ablakot, és elgurítunk rajta egy dobókockát. A szükséges precizitás eléréséig ismteljük;)
- #13 - numen - 2009. március 2.
-
http://www.random.org/analysis/dilbert.jpg
másik… (az eredeti url-jét sajnos nem találtam:-/)
- #14 - brrr - 2011. július 1.
-
#13 onnan lehet tudni, hogy véletlen-e, hogy hogyan keletkezett ;)
Ezért nem szabad idegentől véletlen számot elfogadni.. mert nem tudhatjuk, hogyan keletkezett! (amit mond, azt meg nem hisszük el neki)